Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn - 2 oktober 2011 21:58

Har haft en helt underbar helg alltså.

I Fredags kom Josefine och Linus till Finspång, så jag och Jens åkte hem till Göran och hälsade på dom. Och pratade en stund.


I Lördags så var det en dag fylld av aktiviteter. Började klockan 9 med att göra mig iordning och sen åkte jag till Viberga och mötte upp Jossan, Linus, Göran och mamma. Vi handlade inför kvällen och sådär. Sedan åkte vi och hämtade Jens och lämnade mammas saker här och sedan vidare till Göran och käkade lunch och hade det trevligt.
Sen blev det en lång promenad ut i skogen och plocka svamp och fika och sådär.

Sen hem och då började mamma färga håret på mig, Jossan och Linus kom hit precis när färgen var färdig. Då satte vi damer igång med maten medans Jens, Max och Linus tittade på lillasjöljungfrun med Linus. Och Göran var iväg och tvättade bilen.

Sen när allt var färdigt åt vi den godaste maten någonsin, rotfruktsgratäng och ryggbiff.

Eftermaten kom Jossans kompis Emma och hennes son David hit och gjorde oss sälskap på blåbärspajen och vaniljsåsen som jag hade fixat med.

Sen blev det kväller och alla åkte hem till sig.

Jag började diska och mamma gick med Minus.

Sen låg mamma och jag framför soffan och tittade på film innan vi gick och la oss och sov.


Idag blev det en tidig morgon. Uppe redan klockan 08,30 för att göra oss redo för en dag i Norrköping. Jag, Jens, Mamma, Jossan och Linus.
För mig blev det att åka finnig och osminkad in till Norrköping.

Blev först en sväng i Ingelstad där jag köpte 3 par jeans och en handväska. (SKIT snygg)

För Jens blev det en ny mobiltelefon och en datamus inhandlat.

Sen blev det in till Norrköpings city där jag skulle bli sminkad på make up store. Helt otroligt roligt faktiskt. Fick lära mig massor.

och riktigt snyggt blev det också.

Blev en hel del smink inhandlat där. (dyrt som tusan, men det kan det vara värt) Sen käkade vi lunch/middag på ett fik. Blev sallad, den godaste som finns där till och med.

Sen åkte Jossan, Linus och mamma hem.


Och i eftermiddag/ikväll har jag och Jens bara tagit det lungt.

Suttit framför tv:n och spelat bingolotto (utan någon tur som vanligt).


Ja, helt underbart!


Ikväll är jag hur trött som helst. Man är inte van vid att ha så mycket folk omkring sig. Men det har varit hur mysigt och trevligt som helst.

Ikväll ska jag försöka vara uppe ganska länge, ska jobba natt i morgon och då vill jag kunna sova länge på dagen i morgon.



Av Linn - 1 oktober 2011 10:07

Nu är det äntligen Oktober. Så underbart härligt.

Igår kom min syster och Linus till Finspång, vilket var väldigt roligt.

Vi åkte hem till Göran och träffades allihopa.
Det var riktigt trevligt.


Idag kommer min mamma hit, så underbart!

Så idag ska vi ha familjemiddag. Alla ska komma hit och äta.

Eller ja nästan alla iaf.

Pappa ringde förut och är sjuk.

Men annars så kommer alla hit och ska äta vilket ska bli riktigt trevligt.


Så igår natt så bakade jag blåbärspaj som ska serveras som efterrätt ikväll.


Ska bli så himla mysigt!!!


Nu ska jag snart åka hem till pappa och hämta lite grejer, och sedan vidare till Viberga med familjen! =)


Jag är så glad att alla är hemma på en gång.


Jaja, nu ska jag titta lite till på skilda världar innan jag ska fortsätta.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards