Alla inlägg den 2 november 2011

Av Linn - 2 november 2011 15:39

Vilken himla dag!

Var uppe tidig och åkte till Bergska och gjorde provet. Som jag tror gick hyffsat bra!

Så det kändes ju bra!

När jag kom hem kröp jag ner i sängen och sov fram till klockan 15, eftersom jag ska jobba inatt så måste jag ladda upp kroppen.

Så, när jag vaknade hade jag massa missade samtal som jag ringde till.

Och sen såg jag att posten hade kommigt såg att jag fått kuvert från polisen!

Ni vet ju att jag köpte en stulen telefon i maj någon gång.

Så fick ringa polisen i karlskoga och lämna förhör via telefon osv.

Tog as lång tid!

Ja, så det har jag gjort den tid jag vart vaken hitils!


Nu ska jag snart börja laga mat, är super hungrig!

Får väl se om jag får behålla min mat idag!


Nu ska jag digga musik och dansa och göra mig snygg! :P

Hejs.

Av Linn - 2 november 2011 07:48

Oj så snabbt tiden har gått, vi är redan inne i November månad. Helt sjukt!

Tur nog, så är det inte så fruktansvärt kallt än! Det är jag glad över.

Jag sitter och håller tummarna för att vi ska slippa all den där snön i år och att vi kan få en vinter utan snö!

Det skulle vara underbart!

Fast kallt kan det få vara, så jag kan använda mig jacka!

Men bara några dagar, och inga 20 minusgrader då inte tack!


Jaha, här sitter jag som sagt. Klockan är 07,48!!

Klockan är fortfarande 07, har inte ens gått över till 08.

Det är ju hemskt!

Jag hatar att behöva gå upp på morgonen!
Förstår inte varför man ska göra det!

Det kan inte vara nyttigt!

Men men nu ska jag ju iaf iväg till skolan här på morgonen och göra prov.

Får se om jag hinner vakna till tills dess. Så att jag ser pappret framför mig. Som det är nu så ser jag typ bara suddigt! Hehe.


Är as nervös för provet! Och det värsta är att det tar så lång tid innan man får veta hur det gått. Det gillar jag inte!

Då får man vara nervös så länge.

Men jag tror jag ska klara det idag.

Jag borde klara det!

Har pluggat massor denna vecka. Och jag känner att jag verkligen kan det jag har pluggat på.

Sen får man ju iofs hålla tummarna på att jag har pluggat på rätt saker.


Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag plugga en stund innan.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards