Alla inlägg den 5 november 2011

Av Linn - 5 november 2011 07:42

Idag var vi uppe med tuppen. Kanske till och med lite innan honom!

Klockan 10 i 6, sprang jag upp och trodde jag hade försovigt mig, eftersom jag redan var uppe och drack oboy!

Det hade jag som tur var inte, och han gick och la sig och jag satte igång.

Så innan klockan var 8, (eftersom hon ännu inte är 8)

Så hade jag:

  • Duschat
  • tagit det lungt vid datorn
  • mejlat lärare om nästa prov.
  • Sminkat mig
  • Diskat
  • Klippt Jens.
  • Damsugit lägenheten. (var tvungen att damsuga efter Jens klippning och då körde jag över hela)
  • Plockat undan efter igår.

Ja, jag är riktigt imponerad av mig själv!

Har inte ens stressat men ändå hunnit med allt detta!

Ja, nu kommer väl Göran när som helst och plockar upp oss för att sedan åka på en dagsutflyckt till Stockholm.

Vilket ska bli super trevligt!

Träffa Jossan, Mathias och lille Linus!

Ska leka gärnet!


Ja, nej nu ska jag plocka undan bland mina skolböcker så jag är klar tills göran kommer.

Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards