Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linn - 13 november 2011 20:08

Har haft en helt underbar helg!

I Fredags kom mamma hit, det blev en slappar dag. Vi beställde pizza, köpte godis och kollade på film och hade det bara allmänt mysigt. Vi åkte också till Göran och hälsade på honom och jossan, linus och Mathias som hade kommigt en stund på kvällen.


På Lördagen så åkte mamma iväg och färgade, och klippte håret som hon fick i pressent av oss. Sen när hon var klar åkte vi och fikade på ett jätte mysigt fik, och lekte lite i parken!

Sen på kvällen lagade vi middag, potatisgratäng och fläskfile, och tillefterrätt hade vi daim tårta och grädde.

Och sen blev det självklart mycket leka även den kvällen.


Och idag har alla åkt hem! Men det har vart en super trevlig helg.

Har till och med planerat in en helg som jag ska vara barnvakt åt Linus!

Vi ska ha en dag bara han och jag och leka sönder på!

Ser jag fram emot!


När mamma åkte hem satte jag mig och plugga, och det är väl det enda jag har gjort sen dess.

Råkade dock somna några timmar här på kvällskvisten, blev väl för mycket med allt pluggande! haha.

Men nu är jag igång igen!

Men ska snart ta kväll, och sluta plugga!

I morgon börjar min jobb vecka! 4 nätter i rad är det dags för!

Inte jätte sugen, men det ska nog gå bra ändå!


I morgon har jag många samtal att ringa! Ursch.

Måste ringa skolan och fråga varför jag inte fått veta mitt prov resultat.

Måste ringa och boka tid för däckbyte.

Måste ringa poolen och fråga vilka tider jag ska jobba på tisdag natt.

Ja, mycket är det!
Men det kanske blir roligt.
Är lite nervös för däcksamtalet, vill inte göra bort mig. Och jag kan ju ingenting om däck så risken är stor!

Och är nervös för skolans samtal! Vill ju så gärna att dom ska säga att jag klarade det, vad ska jag annars göra lixom? Då har jag slängt bort mycket tid på ingenting.


Känner mig på hyffsat bra humör nu för tiden, är så mycket roligheter som jag ser fram emot här nu!

Snart får vi våran nya soffa och om inte allt för lång tid så ska vi på en ullareds road tripp! Plus att jag om några veckor ska vara barnvakt åt jordens gulligaste unge!

Vem kan inte vara glad då lixom?


Jaja, nu ska jag fortsätta plugga en liten stund till.

Hade tänkt att försöka orka göra en uppgift till innan jag ska avsluta för kvällen!

Hejs.


Ajuste det är fars dag, glöm inte säga grattis eller vad man gör!!

Själv har jag glömmt det! xD

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards