Alla inlägg den 4 november 2011

Av Linn - 4 november 2011 09:00

Jag har haft någon form av "böld" eller liknande under armen i flera år.

Den har kommigt och gått lite som den vill där.

Men igår kväll när jag och Jens låg i sängen så låg jag och gnällde för att den gjorde så in i he***e ont!

Och han fick för sig att det var en finne, och skulle ju börja klämma och göra hål på den.

Bara det att det var nog ingen finne för det kom inte ut något och nu gör det ondare än någonsin.

Så nu sitter jag och väntar på att sjukhuset ska ringa upp mig, så jag förhoppningsvis kan få en tid redan idag så dom kan titta på den, och förhoppningsvis ta bort den!

Kan knappt ha armen nere utan att jag håller på att dö av smärta.


Så håll tummarna för att jag får komma dit idag!


Nu ska jag väl göra mig iordning frukost, och försöka vakna till innan sjukhuset ringer upp.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards