Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linn - 6 november 2011 20:04

Idag har jag fått hjälp av Göran med diverse saker.

Han har pumpat i däck i hjulen i cykeln, sen har han fixat lampan på min bil, lagat/instralerat våran diskmaskin och till sist fixat min dator!

Ja, en riktig hel dag!

Han är bara för snäll den människan!


Har möblerat om, eller aa vi har flyttat på soffan en hel del!

Men jag vet i tusan om jag gillart alltså!

Det blev väldigt mycket mer plats iofs, men samtidigt känns det som att det ser ut som att vi bara slängt in soffan lite hur som helst.

Aa, vi får väl se!

Ska ge det en vecka på provtid så får vi väl se!

Förhoppningsvis ska vi till och med köpa oss en ny soffa!

Men det beror på Jens ekonomi!

Killar är för självgoda för att ta emot saker ibland. ^^


Så nu diskas det för fullt här hemma. Underbart att slippa göra det själv!

Snart ska jag lägga mig på soffan och titta på avsnittet av så mycket bättre som jag missade igår!

Sen ska jag gå och lägga mig, inte allt för sent idag.
För i morgon ska vi iväg och simma redan klockan halv 8.

Och sen nalkas det en hel dag i Linköping med Jens efter det också!

Super kul!


Nej, nu ska jag ta på  mig skönare kläder och lägga mig och slöa!!!


Av Linn - 6 november 2011 12:16

Igår var vi i stockholm hela dagen!

Kom väl hem vid 10-halv 11.

Dagen igår var fylld med mat, lek, skratt och titta på möbler!

Ja, det var verkligen en super trevlig dag!

Önskar jag ALLTID kunde få leka med Linus!

Vi hade nog lika roligt båda två, om jag inte hade lite roligare kanske till och med. ^^

Men det tar på krafterna!

När vi kom hem gick vi och la oss typ direkt, så innan klockan 12 sov jag, och vaknade halv 12 idag!

Blev många timmars sömn där!

Behövdes nog efter att jag lekte slut på alla mina krafter.


Nu ska jag snart iväg till göran och fixa med bilen!

Sen blire soffan resten av dagen!!!!!!!!!!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards