Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linn - 22 november 2011 11:57

Inatt drömde jag att jag inte klarade mitt senaste prov.

Hoppas verkligen inte att det är sannt!

Jag kommer väl förhoppningsvis få reda på om jag klarade det eller inte idag.

Så jag får väl hålla tummarna!

Eftersom på Torsdag ska jag ha prov igen!

Och då blir det de absolut sista provet för denna terminen!

Tycker att jag har gjort tillräckligt många kurser och prov denna termin.

Så nu hinner jag inte med fler.


Annars sitter jag här i soffan och är lite små sur på mig själv, som inte lyckades gå upp innan halv 12 idag.

Men, det är bättre med halv 12 än halv 1. Vem vet i morgon kanske jag kan gå upp klockan 11 ?

Det hade jag behövt!


Jaja, nu ska jag strax plugga en liten stund innan jag ska göra mig iordning för att åka ner och köpa cigg som jag glömde igår. Klantig som jag är!

Så det var min plan för dagen!

Plugga, handla och boka in en tvätttid i veckan!

Det och sen lite avsnitt av one three hill såklart!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards