Alla inlägg den 10 november 2011

Av Linn - 10 november 2011 23:15

Åh här hemma planeras det för fulla muggar!

Vi planerar in en liten roadtripp till ullared i december!

Ska hyra stuga och allt!

Förhoppningsvis ska Sofia också följa med, hade väl vart bara super mysigt?

Vara i den där stugen på kvällen och laga mat, tända lite ljus och kolla över vad man har köpt under den första dagen och riktigt mysa till det!!

Ja, jag ser fram emot resan måste jag säga!


Annars sitter jag mest och funderar på vad jag ska köpa när jag är i ullared!

Har kommigt fram till julgardiner och tvättmedel, alltid något! Haha.


Ja, nej nu ska jag ta och lungna ner mig lite. Är helt extas!

Måste faktiskt ta och gå och lägga mig, har en tidig morgon framför mig!

Hejs

Av Linn - 10 november 2011 17:46

Oj vad veckorna går snabbt.

Tyckte att det nyss var Lördag och vi var i stockholm, men nu sitter man här och det är Fredag i morgon och hela lägenheten kommer att fyllas med folk.

Eller nästan iaf!

I morgon kommer mamma.

Och på Lördag kommer alla hit och ska äta och sådär! (med alla menar jag Jossan, linus, mathias, max och göran)


Ja, idag har vart en super stressig dag!

Först var jag och handla.

Sen simma

Sen hem och äta

sen städa

och sen plugga.

Ja, denna dag har jag haft att göra minsan!



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards