Alla inlägg den 17 november 2011

Av Linn - 17 november 2011 20:39

Min rubrik idag skulle bli så avancerad som att skriva vad det var för dag. Men fick sitta och fundera både länge och väl innan jag kom på att det var Torsdag! Ja hur som helst. Denna dag har varit intensiv, har jobbad tre nätter och ska jobba inatt också.Så med andra ord är det viktigt att sova på dagen.Men vid 12 tiden idag kom dom från IKEA, och lämnade våra. Soffa.Killarna som lämnade den lär väl trott jag gick på någon form av drog, så som jag såg ut. Linn nyvaken= se ut som en alkoholist typ! Men skit samma, lär ju inte träffa dom igen. Hoppas jag!! Sen fick jag sova två timmar till, för sen var jag tvungen att åka iväg och byta däck på bilen.Han lär väl också tycka jag såg hemsk ut, eftersom det böev lite stressigt och jag inte han göra mig iordning.När jag kom hem satte vi ihop soffan, och sen har jag bara legat och slöat!! Men är helt slut nu, så är väldigt glad att det är sista natten jag ska jobba nu. Sen får jag vara hemma och plugga ett tag tills nästa jobb omgång! :)Nej nu ska jag väl ta och gå in på jobbet och göra lite nytta.Man kan ju inte hänga i bilen hela natten. Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards