Alla inlägg den 11 november 2011

Av Linn - 11 november 2011 07:11

Uppe alldeles för tidigt tycker jag själv.

Var nyss ute på balkongen och skulle ta min morgon cigg, vilket gav mig väldigt mycket julkänslor.

Det är 0,1 grad ute, och fan vad kallt!

Plus att jag är uppe super tidigt.

Jag vet inte men det var julkänsla till högsta nivå.

Kanske för att man alltid är uppe tidigt på jul och kanske för att det var lite kallare än vad jag brukar känna?

Ingen aning!


Inatt drömde jag att jag var gravid. Mer än så faktiskt, att jag låg och födde barn!

Ursch, tur att det bara var en dröm! Hade ont och allt!

Men då kom jag och tänka på sex and the city när Miranda är gravid.

"Miranda- kan man ha sex när man är gravid? Jag är rädd att man ska skada barnet?

Carry- Klart man kan ha sex, vart tror du smilegroparna kommer ifrån?"

Väldigt gulligt egentligen! =)


Nu ska jag ta och sätta fart och göra mig iordning så jag hinner plugga en stund innan jag ska iväg till skolan och göra prov vid 9.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards