Alla inlägg den 26 november 2011

Av Linn - 26 november 2011 12:29

Sitter och lyssnar på samma musik om och om igen.

Har fått några favoriter här nu, som jag verkligen inte kan sluta lyssna på.

Har en tio topp lista. Men ingen av dom är bättre än den andra.


1: General knas - hetare än lava.

2: Lena ph- the botten is nådd

3: Timbuktu- the botten is nådd.

4: Kapten röd - 100000 nollor.

5: Kapten röd-  Trasig

6: Kapten röd- Du e la go

7: Kapten röd - Stjärnorna finns här.

8: Kapten röd-  kallakalacka

9: The red juppsuit appart- face down (accustic)

10:  Håkan hellström - 2 steg från paradise


Här är alla mina favoriter! Lyssna och njut!


Nu ska jag snart åka och hämta upp min kära vän!

Hejs.

Av Linn - 26 november 2011 10:06

Ja, nu var det Lördag igen. Så vi ska hem till pappa idag och göra julgodis, Ytterliggare ett försök med att få julkännslor. Tycker dom borde komma nu, det är ju första advent ii morgon och allt. Igår var en spännande kväll med dramatik. Tur att det blev så farligt som jag föreställt mig att det skulle blivigt i huvudet.Ikväll ska vi äta middag hos pappa, det är det enda vi ska göra. Nej nu ska jag väl kanske ta och göra mig iordning... Ps, jag lyckades komma upp vid 9, är stolt över mig själv. Haha. Heja

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards