Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Linn - 2 mars 2011 20:48

Idag har det varit helt underbart väder ute.
Solen har skinigt och riktigt värmt oss när man vart ute.

Härligt värre måste jag säga.

Hoppas verkligen att det håller i sig. Man märker verkligen hur mycket vädret påverkar oss människor. Eller iaf mig.

Idag har jag varit riktigt glad och riktigt skrattat på riktigt. Ja, ärligt talat vet jag inte när jag skrattade på detta sättet senast?!?

Men idag har jag vart mig själv, glad och så. ÄCKTA!!

Det var länge sen. Känns inte riktigt som jag vart mig själv på ett tag. Men idag är jag nöjd och glad.


I morgon är jag ledig, får se om Jossan och Linus kommer hem i morgon. Annars kommer dom plus mathias på fredag.

På Fredag ska jag jobba kväll också. Men på Lördag är jag ledig då ska det bli en heldag med min efterlängtade syster.

På söndag jobbar jag igen. Inte taggad på Söndag ska jag säga er. Men men, vad gör man inte för lite pengar? :P


Hejs.

Av Linn - 2 mars 2011 18:25

Idag är det Onsdag.

Jag har idag vart duktig och varit och handlat idag.

Sen har jag lekt med min kära vän Sofia, vi har spelat super mario!

Vi var duktiga.


Nej, nu  är jag jätte super trött.

Hejs.

Av Linn - 2 mars 2011 01:58

God dagens.

Här sitter jag på jobbet och har det riktigt himlans trevligt faktiskt.

Har lagom mycket att göra, och jobbar med trevligt folk också. Kanoners.


I morgon ska det bli skönt att gå av faktiskt. Inte för att jag jobbat mycket men bara för att.

I morgon ska jag träffa min kära vän Sofia och spela super mario. Jägarns vad vi ska vinna, det är en sak som är säker minsann!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards