Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Linn - 30 mars 2011 18:53

Vilket härligt väder det är. En helt underbar kväll måste jag säga.

Det är riktigt behagligt ute och solen skiner. Och alla barn är fortfarande ute på gården och leker.

Ja, riktigt vår väder.

Jag satt nyss ute på min balkong både länge och väl och njöt och tänkte på människor som betyder mycket för mig.


Det finns två personer i mitt liv som betyder mer än allt för mig. (Förutom min familj då)

Det är självklart Sofia och Jens.

Jens är den mest underbara pojkvän man kan ha. Trotts våra bråk och allt som alla par har så har vi det underbart tillsammans.

Skulle inte klara mig en dag utan honom.


Sofia är den bästa vännen på denna jorden. Vad som än händer och sker kommer hon alltid att vara MIN bästa vän. Även om hon skulle börja hata mig så skulle hon fortfarande vara min bästa vän.

Utan henne skulle  jag gå under..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards