Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Linn - 16 mars 2011 21:22

Ikväll har jag vart och jobbat. Men det har det verkligen inte känts som.

Jag har haft en så sjukt rolig jobb-kväll, med en av tanterna.
Så det kändes inte ens som jag var och jobba.
Vid 9 såg jag vad klockan var och fick springa ner och lämna rapport.

Haha, tiden går fort när man har roligt.


Nu blir det lite tv för min del. Sen ska jag sova.

Blir väl att gå och lägga sig själv ikväll också.

Jens bara spelar hela kvällarna.

Men jag överlever. =D

Av Linn - 16 mars 2011 11:33

Idag har jag varit iväg på mogård och gjort en form av "prov", för att se om jag får jobba där eller inte.

Provet bestod av 2 delar en del om sig själv, vilket jag klarade med bästa betyg. Och en del om matte och bokstäver och allt vad det nu var.

Skit svår del måste jag säga. Fick jätte låga poäng på den delen. Men eftersom jag klarade den andra delen så pass bra så fick jag börja iaf.

Så nu ska jag gå intro hela nästa vecka och sen är det bara att vänta på att folk blir sjuka så får jag börja vara vikarie även där.

Jätte bra faktiskt.

Jag behöver ha alla ställen som jag kan få. Vill ha mer pengar! haha.


Ja, idag ska jag iväg till tegelbacken och jobba några timmar igen! Skönt att det är sista dagen för denna veckan. Är helt slut efter att vart tvungen att gå upp två tidiga mornar och sen jobba kväll på det också.

Ja, mycket tid hemma har man inte direkt spenderat.

Men men, jag är glad ändå!

För man blir så glad när lönen kommer, dock inte denna månaden eftersom jag jobbade väldigt lite under februari. Men skit i det! Jag får desto bättre lön i april sen!


Nej, nu ska jag ställa mig och laga en omellet innan jag ska iväg igen!
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards