Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Linn - 5 mars 2011 15:04

Nu är det Lördag igen!

Skönt, med en dag helg för min del. Det är aldrig fel. Nu lär det ju dröja innan jag får helg nästa gång. Eftersom jag jobbar hela nästa helg.

Fast det blir bra för plånboken så. ;D


Idag har jag umgåtts med Mamma, jossan, mathias, göran och Linus. Vi har varit en sväng i Norrköping. Käkade lite mat och gick lite i affärer. Linus hittade ett par skor han ville ha. Han ville dock prova alla skor som han hittade. Så vi provade ett par konvers (storlek 39) Men dom var lite stora faktiskt. Men sen hitta vi likadana skor fast för mindre barn. Dom blev han kär i. hehe.


Nu är jag hemma hos min Jens en stund. Han är inte alls lika pigg och glad som jag är idag. (han var ute på krogen igår)

Men det gör inte så mycket. Jag är glad ändå!

Snart ska vi hem till min mamma och äta mat och spela "med andra ord" Det kommer bli super trevligt.

Ska även självklart leka med min älskade Linus också.


Nu ska jag sluta skriva och prata med Jens som sitter och gnäller! =D

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards