Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Linn - 26 mars 2011 21:52

Åh, äntligen är denna dagen över. Nu blir det snart sängen, det ska bli riktigt skönt! =)

I morgon kör vi igång igen med ändå mer jobb. Dock inte lika intensivt som idag. 13.00 - 21.00, men det är ju ändå några timmar.

Känns som att det är det mitt liv består av nu. Jobb, äta, jobb och sova.

Hinner knappt med att träffa min sambo jens som jag ändå lever med. Eller träffa Sofia. Det känns inte så roligt!

Men man ska vara tacksam att man har jobb. För samtidigt är det värsta jag vet att bara sitta hemma och inte jobba. Men det skulle inte göra något om det vore måtta på det.

Antingen får jag inte jobba något eller får man jobba röven av sig.

Så hellre jobbar jag nog röven av mig tror jag.


MEN, jag gillar verkligen mitt jobb. Love it!

Men det har vart en hel del nu. Men jag överlever som alltid! =D


Ja, nej nu ska jag titta på mitt avsnitt av gilmore girles sen ska jag slänga mig i sängen. Behövligt!

Hejs.

Av Linn - 26 mars 2011 20:09

Idag är det Lördag, och som vanligt spendernar jag min helg på jobbet.

Men det har vart gansa mysigt ändå.

Och ändå mysigare kommer det att bli om en timma när jag slutar för dagen.

Då ska jag hem och krypa ner i soffan och titta på tv en stund innan jag ska sova.

Ska bli kanon skönt.


I morgon s börjar jag inte förens klockan 1, sikken lyx.  haha.

Nej, men det är skönt att å sova längre än till 5 på morgon.


Nej, nu ska jag sluta skriva. Ska faktiskt ta och arbeta lite.
Måste plocka ur tvätten.


Ha en bra kväll alla.

Hejs.


Ps. jag har den underbaraste vän man kan ha. Sofia. =)

Du gör min dag bra!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards