Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linn - 6 mars 2011 19:53

Idag har jag ju som sagt vart iväg och arbetat från 7-15. Det var jobbigt ska jag säga er. Men är glad att jag gjorde det och att det gick så pass snabbt som det ändå gjorde.

När jag kom hem höll min älskade jens på att göra kyckligsallad till mig. Snällt av han. Han gjorde till och med blomkåls ris eftersom han vet att jag vill ha ris i mina sallader. Snällt.


När jag kom hem gick jag typ och la mig ganska direkt och sov ända till kvart över 6 typ. Jätte skönt!!

Det behövde faktiskt jag, om jag skulle orka vara vaken ikväll.

Sen åt vi lite mat och nu har jag precis badat. Härligt värre.


Snart börjar söndagsmyset.

Klockan 8 ska jag se på bones.

Sen vid 9 ska vi krypa ner i soffan och titta på wallander.

Efter wallander ska vi titta på solsidan.

Myskväll. Här är det planerat väl.


Hejs

hur

Av Linn - 6 mars 2011 13:35

Hur kan man göra så mot en gammal vän? Och dessutom en av dina närmaste vänners vän? Hmm..

Jag är så jävla arg och förbannad så jag vet inte vad jag vill.

Men en sak vet jag och det är att du egentligen inte är värd mina ord!
Jag tycker verkligen inte om dig!

Man försöker inte hålla på med någons pojkvän.

Och va fan! Vi lever tillsammans lilla gumman.

Haha, nästan skratt retande att jag är så arg.
Men som sagt, var ju ett tag sen jag tyckte om dig!


Jaja, nu sitter jag på jobbet och släpper ut mina agretioner.Och nu har jag gjort det, så nu ska jag sluta sura över det.

 Snart ska jag gå och sätta på kaffe och greja. Skönt att jag slutar om 1,5 timmar. Väldigt lockande att få komma hem faktiskt.


Jaja, nej jag ska väl ta och sköta mitt jobb istället för att sitta här.

Hejs

Nu ska jag sluta sura

arg

Av Linn - 6 mars 2011 06:32

Idag är jag trött och arg. Eller nej inte arg, jag är besviken!

Hmm.

Plus att jag försov mig i morse också. Kul då!!

Vaknade kvart över 6 och skulle gått upp halv 6.

Så nu skiter jag i hur jag ser ut. Jag har inget smink, satt upp håret i en toffs.

Ja, jag är verkligen skiit snygg. haha.


Jobba jobba jobba är vad jag ska göra nu. Jägarns vad jag ska jobba.

Vill bara få dom här timmarna att gå så jag får komma hem igen.

Vill vara hemma med Jens idag, det är jag sugen på.

Men nehejdå..


Kanske inte skulle ha lekt så hårt med Linus igår, vart helt slut efter det. Men ajja så kan det gå. haha.

Skoj hade vi iaf. Men undra om han eller jag hade roligast?


nej, nu ska jag gå och packa ner mina skor.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards