Alla inlägg den 7 mars 2011

seg

Av Linn - 7 mars 2011 16:31

Ursch, vad jag är seg idag.

Har jätte ont i halsen och har en väldigt jobbig och störande hosta. Ursch.


Idag har jag iaf varit och hadlat med mamma på willys och citygross. Blev en hel del inhandlat vilket var bra. Då slipper vi åka och handla mer denna vecka.

Den här veckan känns det inte som att jag kommer vara alls social.

Idag hinner jag inte göra mycket alls. Max kommer hit så då ska jag va med honom.

På Tisdag ska jag iväg och jobba på mitt favoställe tegelbacken.

På Onsdag ska jag förhoppningsvis tvätta och sen ska jag även försöka att träffa alex också.

På Torsdag ska jag nog få träffa min vän Sofia. Får hoppas att hon orkar med det efter sin norge resa.

Och helgen vet jag precis vad jag gör! För då ska jag jobba natt precis hela helgen. Ja, men det är bra för plånboken så!
Jag hoppas att den här veckan kommer att gå riktigt fort! Vill bara få Tisdag och gå på intervjun så jag får det över. Och förhoppningsvis får jobba där också! =)


Nej nu ska jag nog lägga mig och bada!

Hejs

Av Linn - 7 mars 2011 10:43

Nu är jag så glad.

Min telefon ringde nyss, och då var det en tjej från ett assistentbolag som var intresserade av mig.

Dom ville träffa mig nästa tisdag för en intervju!

ROLIGT ROLIGT ROLIGT!

Det skulle i så fall börja som vikarie, och sen eventuellt anställning. =D


Av Linn - 7 mars 2011 09:34

Jag har börjat vakna väldigt tidigt på morgonen. Inte för att jag måste eller vill utan för jag inte kan sova längre bara. Skumt!

Så, idag vaknade jag kvart över 8! Inte kul alls.

Fast jag gíck ju iofs och la mig redan vid 12 igår.


Jag gick ju och la mig själv igår , för jens ville vara uppe lite. Sen kommer han in och väcker mig. För att jag skrek, mummla och grät i sömnen.

Jag drömde att mamma dog, och jag missade begravningen. Jätte ledsam dröm iaf.

Ursch!


Nu sitter jag och väntar på att jens ska vakna så vi kan titta på bigbrother. Vi är ju en dag efter eftersom vi inte har tv11. hehe.


Idag ska jag till Willys med mamma och handla hem lite mat. Sen ska jag troligen träffa Sofia, men hon och jag måste planera om lite.
Sen kommer Max hit idag med.

Ja, det blir full rulle.


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards