Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linn - 15 mars 2011 14:12

Vet ni vad som är underbart?

Det vet jag, det är våren som precis har kommigt och värmt våra hjärtan!

Vintern är så mörk och dyster, och nu börjar den underbara våren komma.

Det blir ljusare, och solen riktigt värmer om man står i lä.

Plus att man blir så mycket gladare och det riktigt spritter i kroppen.


Jag var nyss ute på balkongen och tröck mig in i den lilla ljusstrålen som kom in på vår balkong. Och det räkte för att känna att solen värmde mina kinder.

Härligt som tusan!


Jag undarar om inte våren är den bästa årstiden som vi har!?!

Efter en lång, mörk och kall vinter så kommer solen äntligen fram. Det måste väl ändå vara den bästa tiden på året?


Av Linn - 15 mars 2011 13:02

Intervjun gick ganska bra idag faktiskt.

Det handlade bara om att vara vikarie där också.

Ja, men man får väl se.

Dom skulle höra av sig när det blev aktuellt att träffa han som man ska assistera då.

Hoppas på det bästa och att det kommer att funka och att man får jobba mycket där också.


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Har blomkålen i ugnen, och jens står och gör köttbullar. Såsen är iaf klar!

Det ska bli gott faktiskt, är riktigt hungrig.

Sen ska jag iväg och jobba några timmar ikväll också.  Det blir nog bra det med.


I morgon blir det en lika tidig morgon igen. Men då ska jag till Mogård och göra "provet" får hoppas på det bästa och att jag klarar det så jag kan få börja jobba lite där borta också!


Hejs.

Av Linn - 15 mars 2011 08:41

Ja, nu är det snart dags för mig att ge mig iväg på intervjun. Spännande.

Är jätte trött egentligen, men det får man väl ta och glömma bort en liten stund eftersom man snart ska iväg och försöka fixa ett jobb.


Igår var vi i stan och köpte oss faktiskt en tv. Så igår kväll var Gröran här och hjälpte oss att sätta upp den, och sen fixade han även med min dator. underbart! Så nu funkar mitt internett även fast Jens spelar.

Kan inte bli mycket bättre.  =)


Idag ska jag iväg till tegelbacken och jobba i några timmar också.

Jag har endel att göra om dagarna denna vecka.

Kommer att bli intensiva två dagar här nu.

Men hellre det iofs.
Får ju vila nästa vecka när jag inte har något jobb inplanerat förens på helgen ännu.


Nej, oj vad jag blev hungrig nu då. Det är nog bäst jag tar mig lite frukost innan magen skriker ändå mer.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards