Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linn - 17 mars 2011 14:34

Fan vad klantig jag är!
Jag skulle ju lämna in böckerna som Sofia lånade åt mig.

Men det glömde jag!

Ajja, får göra det på Måndag eller något.


Nu har vi iaf varit iväg och fixar det som vi skulle.

Så nu sitter jag hemma och tittar på desperate housewives, jag har börjat om på säsongerna för jag bara älskar den serien.


Snart kommer pappa hit och ska hjälpa mig att fylla på oljor, plus att han ska fixa våra avlopp för dom stinker soppor!


Av Linn - 17 mars 2011 10:47

Nu har jag en ny kategori på min blogg som heter recept.
Där hittar ni mina recept som jag lägger in här =D

Av Linn - 17 mars 2011 10:34

Idag är det äntlgen Torsdag.

Så idag är jag helt ledig från jobb och andra måsten. Skönt!

Men jag har att göra idag ändå.

Ska till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker, sen ska jag till viberga och köpa skor (mina vanliga skor försvann i flytten. Och det är lite varmt att gå i vinterkängor nu, och det är inte alltid man är sugen på klackskor.)

Sen ska jag till statoil och kolla luften i däcken, tanka och fylla på med diverseoljor så bilen är okej tills i morgon när vi ska till småland.


Åh på Lördag blir det Ullared, är faktiskt riktigt sugen på det.

Då ska det minsan brinna i plånboken!

Vi har en lång lista på saker till hemmet som vi behöver.

Plus att vi ska försöka hitta lite kläder också.

Ullared är en rolig affär och billigt är det med.

Underbart!


Nej, nu ska jag gå och göra iordning en sesambrödsskiva och lite fil till frukost. Börjar bli lite små hungrig. Ikväll ska jag göra pizza.
Mumms. (hoppas jag)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards