Alla inlägg den 4 mars 2011

hej

Av Linn - 4 mars 2011 20:33

Detta arbetspasset har varit det roligaste på länge. Herregud vad jag har skrattat! haha.

Nu ska jag snart få gå ner och lämna rapport och sen slutar jag.


Tror det blir att åka raka vägen hem till soffan sen. Skulle iofs kunna åka till mamma men jag vet inte om jag orkar faktiskt. Är ganska så trött måste jag säga.


Tråkigt att komma hem till en helt tom lägenhet. Länge sen man var ensam en hel kväll faktiskt. Men jag överlever nog det också.


Hejs

Av Linn - 4 mars 2011 10:59

Snart så! Då får vi besök av min mamma, Josefine och Linus här hemma =)

trevligt trevligt måste jag säga. =)


Och ikväll ska jag jobba. Är inte jätte taggad men det blir nog bra när man väl kommer dit sen skulle jag tro. Sen när jag kommer hem är jag helt ensam här hemma, då blir det jag och soffan och några kärleksfilmer.. Man får passa på när karln inte är hemma. hihi.


Jaja, nej det var allt för mig mina kära vänner.

hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards