Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Linn - 8 mars 2011 11:04

Jag är trött, jag har ont och jag är irriterad.

Ingen vidare bra dag.

Det känns fan som jag ska dö när jag hostar, eller iaf spy. Inget kul alls.

Just nu vill jag bara ha sommar och värme och sol. Då skulle jag vara glad.

Vill komma bort lite känner jag!

Ska bli så underbart i sommar och få komma bort i 3 veckor, med sol bad och en massa rolígheter.

     

  

Kan jag inte bara få lite sommar. Med människor som jag verkligen tycker om och bryr mig om. Det hade varit underbart!

Längtar som tusan.
Ävem fast sommaren är varm och kladdig. Men det gör lixom ingenting.

Önskar man kunde få spola fram tiden lite.




På tal om människor iblad så tvivlar man på dom. Och det är nog  varken rätt eller fel. Men ibland hatar man människor bara för att lixom. men denna gången har jag fått det bevisat. jag hatar nog ingen bara för att.

Personer visar så bra varför man gör det. Ärligt talat är jag nästan lite glad över det. För nu kan folk förstå. Nu kan jag själv också förstå!


Nej dags att bli på bättre humör. Ska gå in till min älskade och försöka få honom att vakna till. Tråkigt att vara vaken själv ju. hehe.

Får inte jag sova, ska inte han få sova. ;)

Hejs.

Av Linn - 8 mars 2011 09:58

Ursch vilken förkyldning jag har åkt på!

Hostar som en galning i mellan åt.
Och jag har svin ont i halsen.
Inte roligt alls.

Men det är bara att stå ut! Har mycket jobb framför mig nu och får inte bli sjuk.

Idag ska jag till tegelbacken och jobba 4-halv 9.

Det blir bra.

Känner mig lite halv dålig men jag har två dagar att vila upp mig på sen så jag ska nog överleva.

Ska iväg och träffa sofia innan jag ska jobba sen ockå.

Trevligt.


Nej, nu måste jag äta frukost. Jag är vrålhungrig! 


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards