Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

så de kan gå.

Av Linn - 27 maj 2012 08:06

Oj, det slutade visst med att jag gick på Sofias fest igår. Det slutade väl sisådär.

Den ända jag kände där var Sofia, och ni vet ju hur det är det där när man inte känner så många.

Då dricker man lite extra för att man själv ska våga "ta för sig mer" och japp, det brukar inte sluta väl.
Det slutade med att precis när alla skulle gå ut på krogen började jag kallsvettas och må illa.
Sofia min älskade och alldeles för snälla vän följde mig hem, och Jens kom ut för att hjälpa mig den sista biten.

Mina ben var som spagetti och ville inte alls som jag ville.


Så det blev alltså ingen krogen för mig, utan det blev hem till sängen..

Somnade dock väldigt fort! Skönt det.
Käka lite sen somnade jag som en stock.


Idag känner jag att jordgubbar och mjölk som var gårdagens middag kanske inte var ett bra val.
Jag kanske skulle ha ätit något lite mer matigt för jägarns vad full jag blev.

Så kan det gå hörre ni.

Mår dock inte dåligt idag.
Har bara ont i magen och känner mig fruktansvärt seg.
Men det är väl inte så konstigt att det inte är värre, eftersom jag slutade dricka innan 12. haha.


Ursch, undra hur mycket jag skämde ut mig igår. Ber om ursäkt för allt!!


Idag blir det en dag/kväll på soffan, det kan jag behöva!
Tänkte även att jag skulle se 4:ans film ikväll, änglavakt.
Har sett den filmen förut med mamma om jag inte mins fel. Och den är riktigt bra!

Ett tipps sådär!


Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och glo på tv.

Hej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards