Alla inlägg under maj 2012

Av Linn - 5 maj 2012 19:32

Sitter hemma i soffan och surar.

Är trött och känner mig grinig.

Det är inte lätt hörre ni!

Längtar tills klockan blir 10, då ska jag krypa ner i sängen och sova..

Skönt ska det bli..

Men vad ska jag göra tills dess?

Funderar på att titta på tv, men finns inget att se, finns ingen bra film heller.

Och bada skulle jag väl kunna göra, men det gjorde jag ju igår?

Hmm..

Kanske ska ta mig en cigg, och fortsätta fundera på vad jag ska göra...

Man kanske skulle kunna kolla på fråga olle dokumentär om det inte laggar lika mycket.


Är nästan lite sugen på att åka och jobba så tråkigt har jag..

Jag kanske har varit ledig för många dagar.. Tur att jag ska jobba i morgon då!


Nej, nu ska jag ta en cigg och fundera ut vad jag ska göra efter det..

Tjarå!

Av Linn - 4 maj 2012 19:37

Nu var vi hemma från en liten mini semester från ullared som kostade alldeles för mycket.
Men trevligt, mysigt och roligt hade vi i varje fall.
Och det är huvudsaken!


Vi har inte handlat så fruktansvärt mycket ändå, men ändå försvinner pengarna fort som bara den när man är iväg.

Men det kostar ju med mat och andra livsnödväntdigheter såklart!!

Jens är lite deprimerad här hemma för hur pengarna försvinner, så jag får väl försöka göra honom glad här i veckan med att åka ock fiska.


Ja, nej så vi har haft några bra och härliga dagar!

Och nu är vi hemma, och jag njuter!!

Jag njuter av att kunna bajsa! ^^

Så i morgon ska vi åka och handla mat och greja.

Sen ska jag njuta resten av dagen av att vara ledig. Det blev lite kris på jobbet i helgen så jag ska jobba på Söndag, men då har jag varit ledig många dagar så jag hänger inte läpp ändå!


Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med mannen som jag älskar mest i hela världen.

Hej.

Av Linn - 2 maj 2012 08:30

Äntligen är jag ledig,

Äntligen är det Onsdag.

Äntligen ska vi åka till ullared,

och äntligen känner jag mig utvilad!


Många äntligen här ni, men så kan det vara!

Igår gick jag av från mitt natt pass och det kändes bara för underbart, eftersom jag nu ska vara ledig i en vecka!

Var faktiskt inte as trött på dagen ändå, men det kanske var för att jag viste att jag snart skulle åka till ullared och för att jag skulle vara ledig!

Hur som helst!


Igår åkte jag och Jens iväg för att tanka upp bilen, men det gick inte riktigt så bra som vi tänkt oss.

Det där jävla tanklocket gick ju inte att öppna.

Så vi stod där och försökte med hjälp av en tång och en jävla massa våld öppna skiten, men det gick ändå inte.

Bad statoil killen om hjälp, men han kunde inte heller.
Tack gode gud att man har en bra extra pappa som kan fixa allt.

Så det fick bli en sväng hem till honom när han kom hem från stockholm...

Han fixade det, och allting blev bra!

Så nu har vi bensin i bilen, lite lättare att komma iväg då..


Snart ska vi iväg och hämta Sofia, eller aa vid 10 ska vi hämta henne, och börja våran lilla "mini semester" till ullared och spendera pengar.

Är så shopping sugen!

Och mys stugen! Och mysa, det lär  vi nog göra mycket i våran lilla stuga!


Så, jaha. Nu ska jag ta och sminka mig så jag är redo när klockan blir 10!

Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards