Alla inlägg den 6 november 2008

Av Linn - 6 november 2008 22:01

Jag gick och la mig vid 4, halv fem sov jag hur gott som helst. Och så vaknade jag vid 9 och nu kan jag verkligen inte somna om. Fan också säger jag bara..

Jag som måste sova så jag kan gå till skolan i morgon och vara en duktig flicka.

Men jag mår iaf inte dåligt längre, det är ju skönt det iaf. =D

Jag har till och med hunnit göra skolarbetet som ska vara inlämnat i morgon nu ikväll :P Det var ju något poitivt med det hela,  synd bara att jag kanske kommer somna lagom när jag ska upp i morgon :O Nej nu är jag lite arg på mig själv faktiskt.

Om jag skulle ta och röka en sista gång och gå upp och tvinga mig själv att somna ? Det låter ganska smart faktiskt.


God natt..

Av Linn - 6 november 2008 14:16

Igår kväll somnade jag vid 6 tiden, sen vaknade jag klockan 2 inatt av att jag låg och skakade för att jag frös så mycket fast jag hade två täcken på mig, jag hade värdens jävla feber frossa.

Jag kände hela dagen igår att jag lixom inte mådde helt bra, men tänkte att jag kanske bara var trött.

Så jag brydde mig inte så himla mycket.

Sen idag vaknade jag med världens hosta som inte vill ge sig, och kände mig fortfarande ganska febrig men jag gick till skolan ändå eftersom vi pluggar inför nationella, då är det ganska viktigt att vara där lixom.

Sen vid näst sista lektionen frös jag som fan och sista lektionen så satt jag och svettades som en gris istället så jag gick hem.

Jag orkade inte sitta upp längre, så nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig en stund och sen måste jag självklart plugga på det som dom gör i skolan nu när jag är hemma då.

Sen får vi väl se om jag orkar gå på den där föreläsningen ikväll,

men jag känner att det är viktigare att jag orkar gå till skolan i morgon och göra bra ifrån mig, men vi får se hur jag mår ikväll, det är det som får avgöra allt.


Som om det inte räkte med mens, nej då nu ska man självklart få feber med. fan då!! Jag som måste träna och plugga och vara i skolan.

Men men sånt är livet. Nu ska jag lägga mig en stund.

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards