Alla inlägg den 24 november 2008

ps.

Av Linn - 24 november 2008 19:21

Idag är det precis en månad kvar till julafton, Åh jag längtar.

Julklappar, snart nytt år, bebisen växer och träffa Jossan och Mathias igen. 

Kan det bli mycket bätte?

Har ni gjort några önskelistor?  Min var klar för länge sen, den är lixom inte så svår av sig, utan det är

Pengar till körkort

pengar till mobil

pengar till resa

pengar till annat

och gilmore girls säsong 2 och 3. Med andra ord nästan bara pengar. Men det är både roligt och pratiktskt att få pengar tycker jag. Sen blir det ju alltid en massa andra saker man får som filmer osv. PLUS att iår kommer jag att få världens sötaste kläning på julafton med =D I'm happie.



Av Linn - 24 november 2008 19:13

Jag måste börja detta inlägg med att säga OJOJOJ vad snö det har komigt under dagen, helt sjukt mycket.


Men men idag i skolan så fick vi tillbax provet vi gjorde förra veckan, jag fick bara godkänt vilket jag tycker var mycket dåligt, bättre än så var det faktiskt, Jag kunde allting hur bra som helst och jag hade g och vg på alla frågor förutom dem 2 som jag inte svarade på, men jag tycker iaf att jag kunde fått ett vg.


Sen gjode jag matteprov i statestik idag, jag bestämde mig imorse att jag skulle göra det, och frågade Magnus om det var okej, så nu har jag gjort det och jag vart godkänd på det ! Gud så skönt nu har jag bara 2 matteprov kvar sen är det slut på matte även för mig..


I morgon är det dags för nationella prov igen, klockan 8 till 12 ska jag sitta i aulan och göra nationella prov, både läsförståelse och hörförståelse, vi får väl se hur det går i det, läsförståelsen kommer inte gå bra eftersom jag alltid har haft ig i det även på svenska. Men hörförståelsen kan nog gå bättre eftersom jag ser så mycket på engelska filmer och sådär, då hör man ju ganska mycket engelska, men det värsta är att det går så fort nu när det är på band, så jag är faktiskt lite smått nervös.

Håll tummarna för mig i morgon =D



Idag har jag varit väldigt duktig, jag och sofia var ute och gick i 45 minuter i denna snö, det var kallt, halt och jobbigt. Jag halka 3 gånger. Haha..

Sen har jag även styrketränat i 20 minuter hemma, det gick ganska bra, men man fick ganska ont i benen efteråt, det märks verkligen att jag är otränad..


Nej nu ska jag gå upp och titta på en film innan jag somnar, ha det bra. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards