Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linn - 21 november 2008 23:29

Jag vaknade nog på lite fel sida i morse, jag grät det första jag gjorde och kände mig totalt misslyckad över precis allting.

Det kanske var för att jag ramlade i trappan, vem vet?

Nej men det känns som att det inte händer någnting med min vikt.

Jag kämpar och kämpar och kämpar äter rätt och fuskar ingenting,

och så vipps har jag gått upp allting jag hade gått ner och nu går jag inte ner i vikt.

Idag fuskade jag desutom och åt choklad för att jag kände mig så himla uselt dålig.

Det känns som att det lixom inte går åt rätt håll, och det där med vikten är någonting som jag verkligen måste klara av för att stå ut med mig själv. Jag har velat gå ner i vikt så länge jag kan minnas nu, och när man väl kämpar så går det bra ett tag och sen bara spriker allting.

Man blir ju inte direkt mer motiverad av att se att vågen visar samma siffror som den gjorde när man började med detta.

Men men, jag ska väl ta nya tag i morgon antar jag, inte för jag har speciellt stor lust, men jag vill verkligen inte misslyckas med detta, då kommer jag aldrig att stå ut med mig själv!





På tal om någonting som är lite roligare, Jag håller på och säljer min nuvarande mobil på tradera och den är redan uppe i 840 kr.. =D

Och den säljs inte fören om 5 dagar eller nått vilket är lite roligt. Då kan jag äntligen köpa mig en ny mobil så jag känner mig ganska lycklig över detta lilla tradera säljandet..


Nej nu ska jag ta och fixa lite sen tror jag faktiskt att jag ska sova, så att jag kan komma upp någon gång..


Hejs..

hmm

Av Linn - 21 november 2008 09:02

jag vet ärligt talat inte varför jag sitter här och gråter som ett litet barn kanske är det för att jag slog i knät? eller för att jag är trött? eller för att alla andra lyckas och jag misslyckas? Nej jag vet faktiskt inte varför

Kanske är det lite av varje..


Jag vill iaf bara krypa ner under täcket idag och ligga där och snyfta och snora för mig själv, men istället ska man till skolan.. Kul lixom.

Och eftersom jag är s himla dålig så ska jag äta choklad idag bara för att.




Hejs...



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards