Alla inlägg den 20 november 2008

Av Linn - 20 november 2008 17:16

Åh jag är kär i denna julsång, vi har sjungit den på musiken några gånger och nu har jag hittat texten till den. och sen kan ni söka på den på youtube med, den är kanon bra :D

Julens tid är här heter den !! =D



Natt mörkret sänker sig
i våran stad
I alla fönster glimmar bågarna på rad
En magisk vinter kväll, Då önskningar slår in
Se hur himlens fäll, Lyser upp ikväll

Ref: Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Snöflingor faller ner
Vart än jag ser
Och marken lyser upp när vinter himlen ler
Och alla stjärnor tänds när natten smyger på
Se hur himlens fäll lyser upp ikväll

Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Julens tid är här
Vinter träden bär
Kronor utav snökristall
Som från en annan värld
Nu tänds en stjärna till
Önska vad du vill
Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till

Jag vill stanna här ikväll
Tills morgonen blir till



fin va? :D

Av Linn - 20 november 2008 15:13

Provet som jag hade idag gick faktiskt riktigt bra, fast jag är inte 100 % nöjd. Det var två frågor som jag inte kunde alls och en fråga som jag glömde en av dem där ledarna på, så lite besviken är jag faktiskt. Men jag hoppas iaf på att jag kan få ett vg..


Jag fick gå hem tidigare idag eftersom jag hade glömt frukten och pengarna hemma, så jag var tvungen att gå hem och äta så jag gick när vi hade en lektion kvar..


Nej nu ska jag fixa med pappas nya mobil. Hejs

Av Linn - 20 november 2008 07:19

självklart blir det Turkiet i sommar =D


Anledningen till att jag skrev som jag gjorde igår var för att jag och Sofia pratade på två killar därifrån för typ 3 år sedan, det var lixom lite kärlek i luften, men sen hände det en massa saker bla bla bla så försvan lixom lite av den där kärleks luften för dem men absolut inte för oss.

Och varje år åker vi på peace and love i borlänge eftersom det är bra musik och för att dem bor i Borlänge, och varje år vi har varit där så har vi fått träffa dom och kunnat leva på den synen till nästa år.


jag vet inte hur det är! Men  vi borde ju vara kära i minnena !?!


Men Turkiet blir det.. =D=D


håll tummarna för mig på provet idag..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards