Alla inlägg den 13 november 2008

Av Linn - 13 november 2008 15:14

Ursch jag är fortfarande iriterad sen det jag skrev igår. Helt sjukt att sådana saker ens ska behöva komma på tal tycker jag...

Men men, life most go on även i denna blogg, så nu ska jag inte ta ut mer av mina agritioner i denna blogg på det eller iaf inte just nu..


Nu tänkte jag berätta att det är i morgon jag har nationella provet i engelska, Och jag är inte lite nervös heller. Ursch kan knappt låta mina tankar åka iväg åt nått annat än att nationella är i morgon. Jaja klockan 8 ska jag sitta i aulan bland ca 40 personer till, önska mig lycka till !!!

Hoppas bara att min förkyldning har lagt sig lite till dess vem orkar sitta och lyssna på en snorande näsa i en timma och tjogo minuter.. hehe.

I morgon ska jag åka till min syster i Sthlm.. Längtar efter henne och Mathias och bebisen som inte ens har kommigt :D 


I morse skulle jag väga mig igen bestämde jag mig för, bara för att se så att det stämde med vågen som är här hemma hos pappa, för den gjorde det förra gången. Vilken chok jag fick när jag såg att jag hade gått ner ytterligare 1 kg på bara 2 dagar.. Jag vart jätte glad faktiskt !! =D


Nej nu ska jag städa undan här efter mitt lilla mellanmål och ringa till sofia och kolla upp hur vi gör idag undertiden jag tar mig en liten rök paus. =)




Ps. jag svarar på era komentarer på samma ställen som era komentarer hamnar, så att ni inte tror jag struntar i att ge ett svar =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards