Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linn - 17 november 2008 18:54

Min dag blev inte riktigt som jag hade planerat den, utan istället när jag kom hem så började såklart plugga lite och mamma förhörde mig, jag kunde ingenting! Men sen så plingade det på dörren och det var sofia som stod där med ett leende på läpparna, eller jag vet inte hon kanske såg mer förtvivlad ut på minnen =)

Men sen så vart det ändrade planer så jag började leka med henne men hon fick bara sitta och lyssna undertiden mamma förklarade klart för mig om vad mitt prov handlar om.

Sen så bestämde jag och sofia oss för att vi skulle gå ut och gå så då gjorde vi det. Och sen när jag kom hem var det dags att äta och sen la jag mig i ett varmt bad.. Härligt =D

Ibland är det nästan skönt att bara trottsa sina egna regler som man har satt upp för sin egen skull. Eller inte skönt kanske men det kändes ganska skönt faktiskt. sån är jag, men i morgon får det bli andra bullar.... 


Som ni ser så vart det inte så mycket pluggat av mig idag, så det är något jag får ta igen i morgon när jag kommer hem från skolan, och då är det verkligen ett måste eftersom det inte är långt kvar till Torsdag och jag vill verkligen klara detta prov, eller jag vill verkligen få mer än g iaf.. =O

Så i morgon när jag kommer hem vid halv fem tiden måste jag slänga mig över mina böcker och suga in kunskapen i mitt huvud..



Nej nu ska jag borsta igenom mitt hår och gå ut och röka en cigg och sen ska jag och max göra iordning inför våran myskväll med film, (fast han tog hem fel film) Men det blir säkert jätte mysigt ändå, även fast jag hatar mr bean. Han pratar alldeles för lite för att falla in i min smak... =D hehe.


Jaja, har alla andra haft en bra och trevlig dag?

Nu ska jag kila vidare till alla äventyr som väntar. Hejs..

Av Linn - 17 november 2008 09:19

Denna dagen kommer inte att vara rolig, den ser ungefär ut såhär..

Skolan först då,

Gå hem,

Äta mat,

Plugga,

Träna,

Plugga,

Sova.


Detta är vad jag kommer att göra idag, visst ser det väldigt tråkigt ut :O

Ursch jag är inte på humör för någonting av detta som väntar mig idag, inte ens äta mat :D haha, Nej vars det gillar jag alltid. Men träna plugga plugga hur kul låter det va? BLÄ!!! :O


Inatt sov Sofia här, vi satt och kollade på alla avsnitt av andra aveyn igår kväll. Åh vad det är spännade.. Och innan vi tittade på det såg vi självklart ensam mamma söker. Jag tycker att det är så himla gulligt, jag fick nästan gåshud på kroppen när Rikard sa att han älskade Anette =D hehe.

Ikväll tror jag att jag och min bror kanske ska titta på björnbröder filmen, den är så himlans söt. Men då får det bli samtidigt som jag pluggar annars går det fan inte.. Måste ju kunna allting på Torsdag, hur nu det ska gå..


Nej nu ska jag gå och göra mig klar och sen gå till skolan, som jag inte ens har lite lust med idag.. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards