Alla inlägg den 7 november 2008

Av Linn - 7 november 2008 16:56

idag på idrotten var det dans, och det var faktiskt riktigt roligt =D Dansa i 45 minuter och 4 olika danser han vi med, nej det var riktigt roligt faktiskt.

Jag Linda och Alex myste med en jätte god lunch i skolan.



Idag får jag tillbax min mobil som sprack, det ska bli skönt faktiskt. För den mobilen jag har nu gör mig galen.. :D

Undra vart min "nya" mmobil har tagit vägen, den jag skickade in vet du. Den har fortfarande inte kommigt tillbax, är det inte bra konstigt eller? :O



Nu ska jag försöka få igång min pappa, så han kan laga någon mat, innan jag hungrar ihäl... :O

Av Linn - 7 november 2008 09:09

Nu har jag stylat om min blogg lite, tyckte att det var dags nu när det är så mörkt ute, då är det roligt om man får så något ljust när man läser min blogg iaf, snällt va? =D hehe.


Av Linn - 7 november 2008 08:43

Herre gud vilken lång natt det blev igår, jag somnade väl runt 2-3 :O

Men jag han med en himla massa, jag gjorde klart min inlämningsuppgift som ska vara klar idag, och jag slog rekordet på både snake och suduko en himla massa gånger på mobilen. haha.


men nu sitter jag här hemma och är jätte trött, men jag ska iaf gå till skolan, det är ett måste.

Skönt att vi börjar vid 10 idag och inte 8 då hade jag aldrig orkat.

Idag ska jag Linda och Alex och kanske Becca äta på perfekt på lunchen, jag ska äta sallad. Det var länge sen jag åt där, och fy vad gott det ska bli.. =D

Plus att jag ska vara med på idrotten idag med, jag är fan i mig duktig =D

Sen i morgon ska jag och sofia gå ut och gå, en långis på kvällen.

Men det är väl bäst jag tar det lite lungt med träningen nu när jag är så himla förkyld och har feber på nätterna. Men det ska nog gå bra änå.

Jag mår iaf mycket bättre nu, så det löser sig nog.

För träna det ska jag!! =)


Nej men ni får ha en bra dag, nu ska jag äta frukost och sen ska jag göra mig iordning iför skoldagen. Hejs.. 



Av Linn - 7 november 2008 00:44

åhh, jag sover inte :O klockan är snart ett och jag är hur pigg som helst, skulle kunna städa eller nått. fan ockdå vad tjurig jag blir på detta..


Hur ska jag få mig själv trött?? :o PANIK får jag coh då är det ändå svårare att sova, när man ligger där i sängen och vänder sida och vänder sida, tittar på klockan osv osv.. man blir bara ändå me stressad, men vad ska jag göra då? :P


Nej nu är det väl dags att göra ett försök till att sova. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards