Alla inlägg den 25 november 2008

Av Linn - 25 november 2008 19:11

Åh på fredag ska jag ta mig in till Norrköping och möta upp Sofia och gå på julklapps jakt, Jag tänkte försöka köpa alla mina julklappar då så alla i min familj/släkt jag vill gärna att ni ger min önskelista tills torsdag Tack! =D


Någon som har något tipps på vad jag kan ge till min underbara vän Sofia i julklapp? Hon är 17 och älskar allt som är lite knasigt, och ibland även saker som inte är knasiga så det är ganska svårt. Ge mig förslag, jag är öppen för alla förslag. Ännu bättre vore det om hon själv kunde önska sig något men det gör hon tyvärr inte.. Men ge mig förslag tack!! =D



Nej nu ska jag gå upp och lägga mig i min varma säng och bara ta det lungt fram tills jag somnar, vilket inte kommer att ta lång tid idag skönt nog ! =D

Hejs...

Av Linn - 25 november 2008 16:45

Idag har jag haft mitt nationella prov i engelska, och det var inte direkt roligt kan jag inte påstå, det var skit svårt, och det var lika kallt i salen som det var ute så jag fick sitta med jackan på mig och ändå frös jag. Synd om mig faktiskt.


Sen har jag haft matlagning, så vi gjorde kycklingsallad med sås, det var faktiskt gott fast kyckligen blev lite stark men det gick bra ändå.

Sen har jag fått reda på att jag har en ganska skön vecka, i morgon så är det viserligen inte så skönt, jag börjar åtta och har vanliga lektioner hela dagen, förutom att jag inte har någon tid hos Bosse tråkig nog, men annars slutar jag ganska tidigt, så jag slutar klockan 2 i morgon gud så skönt =D

Sen på torsdag så har jag ett ganska jobbigt chema det börjar med att jag ska vara i skolan klockan 8 för att ha 2 timmars lektion men sen eftersom att Pär inte är där så  har vi håltimma då istället vilket innebär att jag har rast i 3 timmar, men annars så slutar jag klockan tre, och fredag så har vi vanliga lektioner från 10 till 12 och sen ska vi bara jobba med saker som handlar om öppet hus som är på Bergska skolan klockan 9-13 kom dit vettja! Och på måndagen får vi då kompledigt,, SKÖNT !!! =D



Ajuste jag pratade med Bosse idag och jag fick min önskning uppfylld jag ska få göra nationella provet i matte hos honom, jag är lycklig :D


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards