Alla inlägg den 19 november 2008

Av Linn - 19 november 2008 17:27

Idag har snön vräkt ner utanför mitt fönster under tiden jag har legat och pluggat och tittat på gilmo girls... Jag har haft värsta julkänslorna idag, och ville baka peparkakor och grejer när jag såg hur snön föll utanför mitt fönster, ute är det kallt och äckligt och här inne är det varmt och mysigt, tänk er hur mycket mysigare det hade varit med lite dofter av peparkakor, Åhh så mysigt det skulle vara! :O


Jag kan iaf det mästa som jag har pluggat på i morgon, så nu är det bara hålla tummarna på att jag har pluggat på rätt saker så jag kan få ett bra betyg på detta provet!! =D

och jag har redan hunnigt se klart alla gilmo girls avsnitt som jag fick låna av min syster, tänke om någon har någon säsong att låna ut till mig så skicka dem på posten!! SNÄLLA !!! jag är desperat !! =D


Snart kommer Sofia hit så vi ska väl snart ut och gå antar jag, jippie. är alldesels för trött och grinig för det ientligen.. Men men det är bara att le och se glad ut och gå antar jag det finns ingen annan utväg..

Sen när vi kommer hem ska vi sätta på en kana te och sitta i köket med våra stora koppar te och njuta av att vi är så duktiga och coola..

Och diskutera om i sommar, vi får väl se om våra planer vi hade har förändrats eller om dem ser likadana ut som innan, vet inte riktigt vad jag tror. Vi får la se vad vi kommer fram till, det där kommer att växla fram och tillbax många gånger till innan sommar skulle jag tro. Men jag börjar faktiskt oroa mig för om det kommer att bli ngot Turkiet iår, men jag håller tummarna. =)


Nej men nu ska jag sluta skriva och ta på mig mina träningsbyxor och sådär så att jag är klar tills hon kommer vilket är vilken minut som helst antar jag..


Hejs..



Av Linn - 19 november 2008 07:40

Igår var det en dag fylld med plugg och denna dagen kommer att se ungefär lika dan ut, ett tag iaf..


Jag ska snart knalla iväg till skolan och gå på de 2 första lektionerna sen ska jag sjukanmäla mig, för jag ska hem och plugga, sen ska jag plugga tills klockan 4 halv 5 någon gång och sen kommer nog sofia och då ska jag leka med henne, och kan jag inte provet så pluggar jag lite till på kvällen men annars går jag bara igenom det en gång till på kvällen. smart jag är..


jag pratade nyss med sofia... Jag förstår henne faktiskt, kärlek och borlänge, det är svårt att motstå det... Men i år blir det turkiet och inte kärlek och borlänge, det är dags för en paus från det och åka till turkiet istället, sen får vi ta igen allting som vi missade där i våran kärlek och borlänge nästa år..


Hejs, nu måste jag gå så jag hinner, eftersom det är skit halt med..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards