Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linn - 2 november 2008 19:25

Nu har jag lämnat mitt riktiga jag bakom mig, och med det menar jag att jag har färgat om håret. Så nu är jag inte blond längre, vilket känns väldigt konsitgt och obekvämt. Jag är nu bruhårig.

Vilket fåt funka ett tag... Även fast det verkligen inte känns som mig.

Men man vänjer sig med det med under tiden...:P


Snart börjar ensam mamma söker... Gu som jag har längtat.. Och sen efter det ska jag mysa med en kopp te och andra avenyn, tänkte se alla avsnitt redan ikväll så slipper man tänka på att man ska se det.. :P För jag antar att det kommer bli en hel del plugg nu framöver, med tanke på att alla nationella prov kommer nu snart. Vilket gör mig jävligt nervös, så nu finns det bara en sak i mitt huvud och det är kalorier och plugg. Haha.

Jag låter som värsta desperata kvinnan, men det får man göra !! :D ahha.


Men nu ska jag knalla vidare och göra lite nytta eller nått i den stilen iaf :P Hejs...


Av Linn - 2 november 2008 13:54

Idag är det dax för ännu en ny färgning ihåret, gårdagens försök vart ju inte det bästa efter som det ser ut som jag har ägg gula i hårbotten. Så idag ska jag färga det igen. Fast nu får jag färga det brunt ett tag, tills jag lyckats med allting. Så kanske jag kan färga det blont när håret mår bättre och har fått läka lite först.


Å hej o hå vad mätt jag är.. Jag gjorde en bulgur sallad med tonfisk och massor av sånt där i. As gott och inte alls många kalorier i. Så det får jag köra på ibland så man blir mätt. Och ikväll ska vi äta lite kött och potatis och mager sås. Det ända som faktiskt är riktigt jobbigt med detta är att jag inte kan äta nått i skolan för jag har itne en aning om vad det innehåller eller så. Så jag får väl leva på knäcke macka från 8-4 vilket jag kommer hungra ihjäl på. Men det där löser sig alltid. Jag får ta med mg en banan =D


Nej nu ska jag diska av min taldrik och ge minus lite mat med. Men jag skriver kanske senare. Missa inte ensam mamma söker klockan 8 på 3:an om jag inte skulle skriva innan. Nu är det inte långt kvar innan filnalen är!! Spännande =D

Hejs....

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards