Alla inlägg den 9 november 2008

Av Linn - 9 november 2008 20:59

Jag kan ju faktiskt inte ljuga och säga att man inte vill ha kärlek. När man tittar på ensam mamma söker och ser hur mysigt de har de och hur kul de verkar ha osv. är det väl klart att man får känslor för att man skulle vilja vara kär på riktigt och självklart att kärleken ska vara besvarad.

Ha någon att dela allting med, ha någon att mysa med på söndagskvällarna.

Hehe. Jag önskar verkligen att man skulle kunna hitta någon som passar än bra lixom.

vem önskar inte det? Men hur ska man kunna hitta den som verkligen passar än lixom? :O

Jadu det är ju inte direkt som att köpa en tröja, utan det är mycket mer kompliserat.. :P


Nej nu ska jag försöka koncentrera mig på filmen. Hejs.

Av Linn - 9 november 2008 19:42

Åh vad skönt att det äntligen är kväll, var tveksam på om den någonsin  skulle komma förut faktiskt.

Nu är det bara ca 15 minuter kvar tills ensam mamma söker börjar, Åh det är så himla bra, ikväll ska dem åka utomlands med de killarna som de vill fortsätta träffa. :)

Hoppas att det handlar mycket om Johanna idag det brukar det aldrig göra faktiskt :P


Nej om jag kanske ska ladda upp med mina riskakor och min banan och mitt vatten så jag slipper stressa sen?

Måste hinna bära upp datorn och packa ner mina papper som ska med till skolan i morgon och allt sånt där med innan det börjar, för efter ensam mamma söker tänkte jag titta lite på hemma bäst, filmen som är på 4:an ikväll klockan 9, fast inte hela för det kommer jag nog inte orka med.

Men sen ska jag sova så jag orkar med skolan i morgon, plus att vi ska ut och gå i morgon med, =D


Jag tycker iaf att jag och Sofia är duktiga fast det tar emot en del just nu.. =)


hejs.

Av Linn - 9 november 2008 15:25

Vilken lång söndag det har varit, känns som att det aldrig kommer att bli kväll, som att dagen aldrig kommer att ta slut.

Jag har riktigt tråkigt, och är väldigt snorig, inte kul att vara förkyld inte.

Jag funderar på att gå ut och kissa Molle och Minus så jag har det gjort,

Det rär väl lika bra kanske? Först ska jag nog ringa mamma iaf och säga god morgon till henne.

Det låter som en bra ide. =)


Hoppas att alla har haft en bra och rolig helg? Hejs.

Av Linn - 9 november 2008 13:22

Igår var jag och sofia riktigt duktiga. Vi gick fort hem till Göran plus en jävla massa omvägar, så den promenaden tog oss 1 timma. Och sen när vi skulle gå hem, så gick vi långsamare, så dem promenaden tog alltså ochså en timma, bra va? 2 timmar =D

Sen när vi kom hem så såg vi på en skräckfilm, den var kanon bra faktiskt. Inte så himla overklig som dom annars brukar vara. Steget efter tror jag den hette. =)


och eftersom det är söndag idag så innebär det att det är ensam mamma söker ikväll, plus att det är en bra film ikväll på fyran, hemma bäst !! =D se den Jesica Parker är med, så det är väl klart att den är bra lixom? =D


Ursch i morgon har vi hemkunskap, längtar inte direkt. :O

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards