Direktlänk till inlägg 2 november 2008

brun hårig.

Av Linn - 2 november 2008 19:25

Nu har jag lämnat mitt riktiga jag bakom mig, och med det menar jag att jag har färgat om håret. Så nu är jag inte blond längre, vilket känns väldigt konsitgt och obekvämt. Jag är nu bruhårig.

Vilket fåt funka ett tag... Även fast det verkligen inte känns som mig.

Men man vänjer sig med det med under tiden...:P


Snart börjar ensam mamma söker... Gu som jag har längtat.. Och sen efter det ska jag mysa med en kopp te och andra avenyn, tänkte se alla avsnitt redan ikväll så slipper man tänka på att man ska se det.. :P För jag antar att det kommer bli en hel del plugg nu framöver, med tanke på att alla nationella prov kommer nu snart. Vilket gör mig jävligt nervös, så nu finns det bara en sak i mitt huvud och det är kalorier och plugg. Haha.

Jag låter som värsta desperata kvinnan, men det får man göra !! :D ahha.


Men nu ska jag knalla vidare och göra lite nytta eller nått i den stilen iaf :P Hejs...


 
 
Ingen bild

Ellen

3 november 2008 13:38

Hej. Det var så länge sedan jag kommenterade det du skriver.
DU är så himla duktig och stark och modig.
Du låter också så glad nu för tiden
Kämpa på med vikten det har du igen resten av ditt liv. träna och plugga. Duktig
Men du....när det kommer perioder när allt känns trist så läs din blogg från det du startade och tänk på allt som hänt. Vet att det är tråkigheter men tänk på din inställning då mot nu. I allt
Du har verkligen utvecklats till en positiv tjej med mål du siktar mot. Du kommer att vinna och med denna positiva inställning är du så lätt att tycka om
Härligt!!!

 
Linn

Linn

3 november 2008 19:00

Ja jag är mycket gladare nu, jag mår bättre både fysiskt och psykiskt. :) Ja nu har jag en massa mål jag siktar emot, både att jag ska gå ner i vikt och att jag ska kunna tjäna pengar så jag kan göra något riktigt roligt i sommar :)
Du är en snäll människa du =) Tack..

http://Linnarjag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards