Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Linn - 3 augusti 2009 12:41

Just nu sitter jag och lyssnar på denna låten i brist på min musik som inte är här hemma. Men den här är ganska bra faktiskt.


Av Linn - 3 augusti 2009 12:26

Sofia och jag ska gå ner och handla massa saker sen. Men då är problemet bara det att vad ska man laga för mat av alla ingridienser?

Det är ett litet problem som vi har.

Vi vet alltid vad det är som vi behöver ha hemma, men vi vet aldrig vad det är man kan laga av ingridienserna.

Men det löser sig säkert.

Någon som har någon ide på någon god och nyttig mat som vi kan laga? =D



Av Linn - 3 augusti 2009 10:18

Nu har jag duschat och i denna duschen så finns det iaf en ordentlig stråle, så jag känner mig riktigt ren och fin. =D

Nu ska jag snart klä på mig lite kläder och knalla hem till min mamma här.

Jag måste hem och ge Musse mat, plus att Minus ändå behöver gå ut så då kan man lika gärna gå dit snart.

När jag kommer till mamma ska jag tvätta mina kläder som jag hade med mig till pip till och med dom som jag inte använde. För dom luktar inte heller gott! =O


Idag ska jag och Sofia gå och handla BRA mat! Nu är det slut på hamburjare och godis. Nu är det sallad och morotstavar som gäller i framtiden.

Vi har ett mål då vi inte ska vara flodhästar längre och det är ca 1 år kvar, lite mindre men det borde vi hinna på. OM vi skiter i allt fusk denna gången. Visst finns det undantag, och då snackar vi julafton, och då är det bara den dagen! Inte typ dagen innan eller efter.  Så vill ni ge oss någonting som är gott och chokladigt så gör det på julafton! ;)

Bäst att ta fram träningskläderna som ligger undangömda längst in i garderoben. Nu finns det inga undantag eller undanflyckter som kan hindra oss.


Sofia ringde precis, hon lät inte allt för kry den flickan. Ont i huvudet och halsen och hade hosta på det med! Inte bra det inte.

Inte nu när vi ska starta detta lilla livet. Som börjas med hårdträning och inga undanflyckter.

Men om hon blir allt för sjuk får hon stanna hemma det tycker jag allt. Men det ska inte ge mig någon ursäkt till att stanna hemma iaf.

Dessvärre var hon inte speciellt taggad till vårat nya liv heller, men jag ska försöka få henne taggad idag, det är min plan. För nu finns det ingen väg tillbaka! Godis och fetto mat finns inte längre. Nu är det grönsakerna som ska ta över vårat liv! Haha, detta låter sjukt, men nu är det bara så.

Jag är så taggad !!! Eller är jag det ientligen? Men man får intala sig själv att man är det!


Hejs.

Av Linn - 3 augusti 2009 09:06

Jaha, då har man varit på festivalen putte i parken. Inte alls så roligt som man hade hoppats på.

Men nu är vi iaf hemma där i från och idag är det Måndag, så nu börjas det.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards