Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Linn - 21 augusti 2009 12:14

Idag har jag haft min första lektion med Engelska B, inte alls kul och skit svårt. Jag och Linda var jätte nervösa inför den lektionen med. Nästan synd om oss.

Ja vad har vi mer gjort? Jo Linda har lärt mig kortspelet 500, ganska skoj faktiskt.


Jag är inte på så bra humör idag känner jag, men vet inte riktigt varför.

Det kanske är för att jag har tråkigt och vill hem, nej jag vet faktiskt inte vad det beror på. Men det går över det brukar det alltid göra iaf.

Men idag kommer Jens hit, skönt! Kan behöva en kram idag! =D

Längtar tills han kommer. Men dessvärre är jag och jobbar då,  så han får gå hem till min pappa en stund och sen komma hem till mig och min mamma när jag har slutat jobba. Det blir säkert dunder bra det där. Eller iaf lite bra.


I morse gick våran brödrost sönder. =O Det bara blixtrade till och jag fick värsta stötten :O Stackars mig. Och brödrosten.

Men nu får vi en ny idag.


Ursäkta men vad har jag för värdelös fantasi? :O Om man till och med skriver om en brödrost då kanske man ientligen lägga ner bloggen med.

Fast vad skulle jag då göra vid internett ? Läsa andras bloggar kanske?

Nej jag blir bara arg, irriterad, ledsen eller kanske till och med avundsjuk av sånt. jag kanske borde träna lite på dom känslorna. kan inte bli arg eller uppleva dom andra känslorna för en blogg! Eller kan jag?



nej nu är det dags att återgå till verkligheten, med andra ord skolan.

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards