Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Linn - 14 augusti 2009 18:59

Nu sitter tjejerna och Alex ute och väntar på att jag ska äta klart och komma ut till dom och dricka och umgås lite med dom.

Men maten tog visst längre tid än vad vi hade räknat med, så dom får visst vänta ett tag på mig. Hoppas att dom överlever det.


Men nu ska jag knalla vidare och fråga pappa när det är klart. För jag är faktiskt hungrig.

Hejs.

Av Linn - 14 augusti 2009 17:29

Av Linn - 14 augusti 2009 17:10

Det blev inget jobb för Jens del idag. För han försov sig. BRA tycker jag, för då fick jag leka med honom tills jag åkte hem.

Vi skulle ju äta på en suchi resturang idag, men det blev inte så mycket med det. För när vi skulle gå och äta så kom jens på att han ville äta taccos och pizza istället. Så vi mötte Thom och gick dit och åt.

Tack för maten Jens. =)


Nu sitter han i en bil och är påväg till göteborg med sina kompisar. Och jag sitter hemma hos mig och väntar på att Linda och Alex ska komma hit. Vi ska dricka lite och spela kubb ikväll tänkte vi. Bara umgås lite.

Det var ju trotts allt ett bra tag sedan vi sågs nu. Nästan 10 veckor faktiskt :O Så det ska bli riktigt trevligt.


Vårat kattköp som vi gjorde innan vi åkte blev visst heller ingen succse. För katten är nu borta :( Inte allt för roligt.


Men lägenheten som vi ska ha finns iaf kvar, tur att någonting finns kvar. haha.


Nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards