Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Linn - 30 augusti 2009 18:53

Igår var vi på Grönalund hela dagen. =D Riktigt roligt. Och sommarkrysset hade genrep där med så gissa vilka jag såg? Jo Thomas Ledin, Martin Stenmark och Måns Selmerlöv. Jag nuddade nästan Måns av misstag, jätte pinsamt var det, och jag hoppas alla hans idoler typ blir jätte avensjuka nu! =D

Jag åkte Insane, skit läskig. Till och med Jens skrek i den! hahaha.


Idag är det Söndag och det innebär att jag ska jobba inatt. Jag är nervös jag har aldrig jobbat natt förut plus att det är vaken natt. Och jag kan inte ens sova nu :O HJÄLP !!

Jag får inte somna hos Inga det är det ända jag tänker på hela tiden!



Nej nu ska jag lägga mig i soffan och sätta på en film. jag kanske kan vila lite iaf. Bättre än ingenting alls lixom.

Hejs.


ps. Jag saknar Sofia. Jag vill kramas och mysa!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards