Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Linn - 8 augusti 2009 19:35

Det vart inte mycket film tittande för min del.

För jag hade visst inte det programet på min söta lilla dator, men så laddade jag ner ett program för att jag skulle kunna titta på den iaf. Men icke gick det då heller.

Men nu ska jag gå in på svt play alltid finns det väl nått att titta på där?

Det finns iaf roliga barnprogram för det upptäckte jag och Divna när vi hade sommarjobb på förskolan.

Så alltid finns det något iaf. =D


så hej igen.

Av Linn - 8 augusti 2009 19:11

Just nu sitter jag på jobbet, och som tur var så tog jag med mig min lilla söta dator, för jag tänkte att något sällskap kanske kan vara trevligt att ha när hon har gått och lagt sig. Vilket hon har gjort nu då. Så nu sitter jag här och leker lite med min dator. Det värsta är att jag inte har så mycket att göra på den just nu.

Funderar på att sätta på filmen "Hata Götebog" för den har jag inte sett ännu och Divna säger att den ska vara så himla bra, och vaddå jag har ju ändå inget bättre för mig än på ett tag. Kvart över 8 och kvart över 9 har jag fullt upp men det är ju ett tag kvar tills dess.



Ja nu blire att mysa med den filmen och förhoppningsvis kanske den till och med är bra.=D

Annars har jag väl inte så mycket mer att berätta mer än att min dator fungerar toppen..


Ajuste i och med att jag ska åka till sthlm och örebro nu i veckan så innebär det att jag och sofia inte kan träffas på en vecka. Lite tråkigt faktiskt. Helt sjukt, vi brukar säga ja men vi ses i morgon eller typ ja men vi ses om 2 dagar men aldrig längre än 3-4 dagar brukar det gå. Och nu är det typ 7 dagar om man har tur så träffar jag henne i morgon och då äre bara 6 dagar. Det kommer att kännas lite anorlunda faktiskt. Lite skumt sådär. När man är van vid att träffas så ofta. Men man får väl säga att det är tur att det finns telefon och internett.

Men jag kommer att sakna henne ändå faktiskt!!


 Det var allt för mig.

Hejs. 

Av Linn - 8 augusti 2009 17:38

Nu har jag massa nyheter.
Min nya dator fungerar perfekt. helt undetbart. =D


På måndag ska jag åka till min kära syster och Linus och Mathias i stockholm och mysa med dom tills onsdag. Sen på Onsdag ska jag till min älskade jens i örebro och mysa med honom tills fredag =D Underbart!!


det var allt för mig, jobbet väntar.

Hejs.


Av Linn - 8 augusti 2009 10:43

Igår kväll var vi på bio och såg en sommar med göran. En riktigt rolig och bra film faktiskt =D Den är helt klart värd att se.

Dunder rolig faktiskt.


Sen köpte jag även en ny dator igår som det vart en himla massa problem med tråkigt nog.

Så internett och virusprogramen fungerar inte riktigt som det ska.

Så Göran ska komma hit idag och hjälpa mig med det.

TUR att man har honom!!


Sen ska jag även jobba ikväll, vilket jag inte har någon större lust med, men ikväll är det trotts allt bara 3 timmar som jag ska jobba så det är ju inget längre pass som tur är. =D

Sen ska jag jobba ett tag i morgon men då är det dessvärre hela dagen kvart i 3 tills 8 på kvällen. 

Och sen ska jag nog till min syster i stockholm på måndag till onsdag med. =D 
Trevligt värre.

Men vi får se hur det blir med allt.

Nu ska jag faktiskt sluta skriva och göra mig iordning.

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards