Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Linn - 6 augusti 2009 14:44

Nu har jag pratat i telefonen väldigt mycket denna dag tycker jag. Men det roligaste av allt är att alla som jag har pratat med har ringt till mig och velat prata med mig. Trevligt! =D haha.

Till och med telefonförsäljare har ringt till mig... kan det bli bättre?

Jag har pratat med Jens idag, Sofia, mamma, pappa och telefonförsäljare. Riktigt trevligt faktiskt.


Dom ringde från jobbet igen och ville att jag skulle jobba måndag, tisdag och onsdag. Men tyvärr fick jag säga nej eftersom jag kanske ska till min syster dom dagarna där. Fast det vet jag inte ännu hur det blir med. Men det återstår och se. Jobb blir det iaf inte.


Nu ska jag sätta mig framför tv:n och spela lite tv:spel. Jag har spelar hjärter på datorn sen i morse och börjar faktiskt att tröttna lite på det. Det var inte alls så roligt som jag trodde att det skulle vara. De första 1,5 timmarna spelade jag för att lära mig vad spelet ens gick ut på. Men sen när jag väl fattade så var det ju typ jätte enkelt. Minus poäng till det spelet.


Nej tv-spel det är grejer det. =D

Hejs.


Av Linn - 6 augusti 2009 08:53

Idag hade jag tänkt att sova ut eftersom jag inte skulle gå på någon promenad nu på morgonen.

Men då ringer det först på min mobil men där stängde jag bara av ljudet eftersom jag ville sova vidare. Sen ringer det på hem telefonen och då var det till mig så då kommer mamma in och säger att jag har telefon.

Så jag satte mig upp och pratade. Då var det från jobbet och dom ville att jag skulle jobba i helgen, men jag tackade nej.

Sen efter ett tag kom jag på att om jag jobbar denna helgen så får jag ändå ganska mycket pengar så jag ringde upp och sa att jag kunde jobba.

Så nu ska jag jobba

Lördag 18-21.15 och Söndag 15.45-20.00

och nästa söndag 7-20.00 så det blir ganska nice ändå faktiskt.




Nej nu ska jag koka mina ägg. =D

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards