Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Linn - 13 augusti 2009 18:32

Jens pappa har lagat mat till mig idag. AS GOTT !!!!

Färsk tonfiskfile ! =D I LOVE IT !!


Nu har jag precis klippt håret på Jens. Så nu är han fräch inför gbg i morgon.  =D

Så nu står han i duschen, och det innebär att det är Linn som tar över musik listan ! =D  MOWOW !!

I morgon ska vi tydligen gå och äta suchi innan jag åker hem. Läskigt. Jag har faktiskt aldrig ätit det innan. Så lite läskigt äre allt!


hejs.  

Av Linn - 13 augusti 2009 12:43

Igår kom jag hem till Jens.

Och just nu är han och jobbar, ända tills klockan 5 i eftermiddag. Jippie :/

Men jag har varit på en liten utflyckt med hans pappa. Vi har varit uppe i svampen och tittat ut över hela Örebro och sen tog vi även en fika där uppe och pratade lite. Sen åkte vi ut till Vivalla eftersom jag ville att det skulle se ut som det gör i Svenson svensson.  Men icke!!

Sen har jag även tittat på deras nya lägenhet där dom ska bo. Jätte fint faktiskt.


Nu ska jag väl försöka roa mig på egenhand tills Jens kommer hem. Hoppas att tiden går snabbt ! =D


Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards