Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Linn - 28 augusti 2009 12:29

Nu sitter jag i skolan med Anders. Alex är och pratar med Marie.

Jag och Anders sitter och lyssnar på Ken rings låt. KANON BRA !!

Fast han tycker tydligen inte att den låten är speciellt bra. Jag blir nästan ledsen i ögat.



Snart slutar jag för dagen, eller nja snart och snart kan jag väl inte påstå att det är klockan tio i tre men det är ju ganska snart iaf.


Nu måste jag knalla iväg och digga musik. Hejs.

Av Linn - 28 augusti 2009 08:47

Idag är det Fredag och det innebär att det är helg snart. Gud så skönt.

Idag så kommer Jens hit med.

Jag och Sofia ska laga mat idag, det blir potatisgratäng och kött. Gott va?


I morgon är det då Lördag och då ska jag och Jens, pappa, max och max kompis Andereas åka till grönalund. Det ska faktiskt bli roligt.

Vi kanske ska träffa min syster, Linus och Mathias där med. Men det är ingenting bestämmt ännu men man får hoppas.

Vi ska bestämma det ikväll.

Och Sofia ska vara snäll och gå ut med våra hundar när vi är borta. snällt va? Inte alla som är så snälla faktiskt.


Nej men nu måste jag göra mig klar.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards