Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Linn - 9 augusti 2009 20:48

Jag vaknade i morse och var grinig som fan. Och efter ett tag så märkte jag att jag hade fått mens. Men jag tänkte bara att det var skönt att den kom i tid och allt det där.

Sen efter ett tag började mensvärken.

Och idag har jag haft så jävla ont så jag både har kunnat gråta och skrika rakt ut. Jag har aldrig haft såhär ont av mensvärk innan.

Och som pricken över it så blev jag och sofia lite små osams idag.

Och jag vet inte ens om vi har löst det eller inte. Men jag har försökt att ringa till henne och sådär för att se om vi fortfarande är tjuriga på varandra eller om vi ska sluta fred typ.


Nu har jag precis kommigt upp från badkaret. Ja jag vet att jag är en person som hatar att bada men endel säger att det är bra att bada i riktigt varmt vatten när man har mensvärk, för värken ska tydligen släppa lite då. Bull shit!! Det gjorde den verkligen inte på mig. Den vart snarare värre.

Inte alls skoj faktiskt.

Nästan lite synd om mig.


I morgon bitti när jag vaknar blire att packa och sen åka till stockholm ska faktiskt bli roligt att träffa den familjen! I början var jag skeptisk och visste inte alls hur jag skulle göra. Om jag skulle stanna hemma eller följa med. Men jag är glad att jag valde att följa med.


Jaja, nu är det dags att klä på sig kläderna och mysa med en film med mammsen!

Hejs.

Av Linn - 9 augusti 2009 01:00

Nu sitter jag och är inne på den här "jätte tuffa" sidan facebook. Jag fattar ärligt talat inte ett skit av sidan, och jag fattar definitivt inte varför man ska vara där, eller ja iofs det är väl som vilken sida som helst.

Som lunarstorm, bilddagboken ja det var väl typ dom sidorna jag kom på.

Men i vilket fall som helst så tycker jag att det bara känns väldigt meningstlöst.

Varför sitta på en sån sida och bli vän med en massa människor som man aldrig säger ett ord till annars?

Som typ hm vem ska vi ta.. ja men typ en massa gamla klasskompisar eller sådär som man inte ens hälsar på när man ser dom längre. Nej men hej vi ska vara kompisar på facebook men vi kan inte ens hejja på varandra när vi går förbi.

Eller ja hej vi ska vara vänner på facebook men vi tycker inte om varandra ett skit, vi skriver aldrig med varandra, vi vill lixom bara vara vänner för att få fler vänner på listan eller för att det bara ser bra ut. Eller va?


Fast alla sånna där sidor blir ju alltid roliga tillslut, men just nu tycker jag bara att det var en iriterande sida. Jag hade 27 vän förfrågningar när jag kom in där idag, och hur många av dom känner jag på riktigt och pratar med på riktigt max 8 personer av dom :O inte ens hälften lixom! det kallar jag sjukt iaf.


Jaja, nu ska jag gå och lägga mig och sova. Tycker att det börjar bli dags för det. Jag ska ju trotts allt jobba i morgon. Har verkligen ingen lust. Skulle vara skönt att bara ligga hemma och sova och ta det lungt.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards