Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Linn - 5 augusti 2009 23:39

Lägenheten som vi tittade på tidigare idag var kanon fin. Dessvärre så fans det ingen balkong så den lägenheten blir det tyvärr inte ändå.

Men vi håller våra ögon öppna ett tag till, så i morgon ska vi ringa på andra lägenheter. Nu händer det grejer lixom.


Efter titten på lägenheten åkte jag och Göran in till Norrköping och tittade på en ny dator till mig. Jag har hittat en som jag är väldigt intresserad av. Men vi får väl se hur det blir med dataköpet.


Nu har jag precis tittat klart på den här filmen Australia, den var grymt bra och sorglig. Jag satt och böla som en gris i soffan.

Helt sjukt sorglig och hämsk. Jag förstår inte hur man kan göra så imot människor. Och det finns ju faktiskt barn och vuxna som får se människor försvinna ifrån dom på de mest otänkbara sätten här i världen. Helt sjukt.

Och helt klart värd att se kan jag lova er.

Så ni som inte har tittat på den masar er ner till närmaste videobutik och hyr den med en gång. =O


I morgon får jag lite sovmorgon. Det blir ingen träning för mina fötter i morgon inte. Dom bultar och är svullna. Mamma säger att jag snart kommer att få en infektion om jag går mer än nödvändigt i skor nu. Så det är väl bäst att man lyder sin mamma, fast ientligen så vill jag faktiskt gå ut och gå.

Men vi får se hur det känns i mina fötter i morgon, vem vet... jag kanske trottsar min mamma och går ut och går ändå.


Nej nu ska jag gå och lägga mig och sova. God natt.

Hejs.

Av Linn - 5 augusti 2009 16:06

Hej o hå här går det undan.

Jag och mamma satt nyss vid datorn och tittade på lediga lägenheter. Vi är ju lite inne på det här med att flytta nu.

Så vi satt som sagt och sökte på lägenheter och hade gjort det hur länge som helst. Vi hittade ganska många som var ganska intressanta.

Sen vipps hamnade på blocket och där fans det en jätte bra lägenhetet, som låg mitt i centrum och var mycket mycket billigare än den vi har nu.

Så vi ringde på den, och nu idag ska vi på visningen på den klockan 17.00 Så här går det undan vill jag lova.

Lite spännande sånt här. Så nu får vi hålla tummarna för att denna lägenheten är perfekt och helt underbar. =D

För nu vill jag flytta!! =D

Jag skriver mer och berättar om hur den var sen :)


Hejs.

Av Linn - 5 augusti 2009 11:33

Nu har jag gjort mig iordning och sådär. Ringde till Sofia med nyss och hon mådde redan bättre. Skönt det. =)

Nu ska jag snart iväg och handla lite med mamma, sen ska jag väl hem igen och sätta mig och planera lite.

Idag är det en riktig planera och tänka på framtiden dag känner jag.

Man ska väl ha sånna dagar med ibland. =D


Jag och mamma satt och tittate i IKEA katalogen förut undertiden vi åt frukost, och jag hittade en massa saker som jag ska köpa om vi flyttar. För då ska jag typ inte ha kvar några av mina möbler jag har i mitt rum för det finns inte plats för det. Men om vi flyttar så tror jag att det kommer att bli mycket bättre. Det kommer se ut som att någon bor i rummet iaf. =D Så det blir nog nice.


Just nu sitter jag och lyssnar på Ken ring, kanon bra musik faktiskt. Tycker att alla borde lyssna lite på honom. Även om man kanske inte gillar sån musik så är texterna bra iaf. Så lyssna nu!! =D


Nej, nu ska jag sätta mig ute på balkongen och fortsätta mitt drömmande. Hejs.

Av Linn - 5 augusti 2009 09:33

Igår när jag var ute och gick lyckades jag få världens skoskav som mamma plåstrade om med skavsårsplåster och hela baletten för att jag skulle kunna gå ut och gå idag.

När vi nu var ute på våran 35 minuters promenad så kunde jag knappt gå de sista metrarna. Jag har grymt jävla ont.

Men jag fick min promenad och jag lovar er att det var grymt svettigt.

Men jag kämpade trotts min skoskav. Jag är stolt över mig själv.

Nej nu väntar mina ägg och resten av frukosten på mig.



Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards