Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Linn - 4 augusti 2009 12:00

Ajuste jag kan ju bara inte glömma att berätta den roliga nyheten att jag har hittat Ken rings blogg.

Älskart!

Jag är jätte glad över att jag har hittat den. =D Så gå in och läs lite i hans blogg. Grymt bra.

Jag lägger in en låt med honom med, så att alla kan lyssna samtidigt som dom läser hans blogg. =D


Nu måste jag göra iordning min lunch så att jag hinner äta den innan vi ska hämta mamma och max. =D



Ha en bra dag.

Hejs.


Nu måste vi dra jag sa vi ses väl någon dag.

Av Linn - 4 augusti 2009 11:53

Igår var jag och Sofia riktigt duktiga tycker jag.

Till Frukost åt jag en halv smörgås (eftersom det inte var nyttigt bröd)

mellanmål blev det en knäckemacka.

lunch så lagade vi tiöö wookgrönsaker och lite kycklig.

Middag blev det stekt lax, potatis och romsås, med en god sallad med räkor i. 
Plus att vi var ute och gick i 50 minuter med. Svetten bara rann från oss. Vi var riktigt duktiga faktiskt. Och inte alls mycket klagomål heller för den delen. =D


Idag gick vi upp klockan halv 8 eftersom vi inte får sova mer än 8 timmar per natt. Sofia som då hade haft feber hela natten fick stanna hemma medans jag och Minus gick på en promenad på 30 minuter, och fy vad jag luktade illa när jag kom hem. Haha. Och mina fötter mådde inte heller allt för bra. (skavsår)

Lite typiskt att Sofia skulle gå och bli sjuk just denna veckan när vi ska vara så duktiga och kämpa. Men man rår inte för när man blir sjuk som sagt. Så det är inget att gnälla över. Hon kämpar vidare genom att äta nyttigt undertiden hon är sjuk nu, och jag ger varken upp nyttigheten eller träningen tills hon blir frisk. När hon väl blir frisk kommer vi att kämpa tillsammas. Denna gång ska det bara gå det bara är så.

Men det är bara att kämpa vidare! Detta ska vi klara.



Tack Lena för tippsen med maten, det där med banan lät ganska gott, kanske kan vara något att prova i framtiden. =D  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards