Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linn - 18 augusti 2009 20:12

första dagen i skolan gick mycket bra.

Eller ja det finns väl kanske inte så mycket som kan gå snett när man inte ens har några lektioner?

Jaja, i morgon börjar iaf allvaret med skolan. De riktiga lektionerna och allting startas i morgon.

Bara nya ämnen i morgon förutom Svenskan. Religon osv, låter det skoj? Nej tack säger jag! =P


Nu sitter jag på jobbet och försöker att få någonting säljt, jag kan inte påstå att det går allt för bra. Men det beror väl på vem man gämför sig med. Men jag har iaf fått mina 3 sålda. Det är huvudsaken.

Jag har ångest med detta jobb, ska jag jobba kvar eller ska jag sluta ihop om att jag får jobba mer på mitt andra jobb?

har lite beslutsångest!
Hjälp mig tack!!!!


Nej nu ska jag fortsätta att vara jobbig och irriterande och ringa runt till massor med personer som inte uppskattar det ett skit. =D haha.

Hejs.

Av Linn - 18 augusti 2009 10:04

Idag är det skol dags igen. Det gäller att man kollar över hur många block och andra saker man kommer att behöva använda sig av denna termin osv.

Så att man kan köpa hem sådana saker med en gång.

Och i morgon börjar skolan på riktigt, med vanliga lektioner och grejer.


Igår var jag på folkbladet möte, ja jag kan väl inte påstå att det var direkt kul, men man hade ju inte så många andra val. Men det börjar å ordentligt idag så idag börjar försäljningen.


Det är verkligen nu eller aldrig jag har till och med drömt om det inatt. Och om det inte blir nu, då kanske det inte blir någon framtid heller.


Nu måste jag fixa mig.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards