Alla inlägg den 27 augusti 2009

bio

Av Linn - 27 augusti 2009 22:33

Idag har jag och sofia varit på bio och myst.

Vi såg den nya beck filmen, äntligen! Som vi har tjatat, och nu har vi äntligen sett den.

Den var faktiskt bra, dock inte så bra som jag hade hoppats på men det var bra. Jag skrattade faktiskt under filmen ett flertal gånger.


Sofia glömde sin plånbok på bussen när vi åkte in till stan. Och på vägen hem glömde hon sina nycklar. Inte bra inte bra. Men plånboken vet vi vart den är så den får hon tillbaka i morgon och nycklarna lär hon också få tillbaka i morgon!

Jaja, nu ska jag gå upp och lägga mig. Först måste jag dricka vatten känner jag. Hejs.

Av Linn - 27 augusti 2009 11:41

Jag har blivigt som besatt av Ken ring. Hans musik är grymt härlig, och hans livshistoria är väldigt rörande.

Han var med på nyhetsmorgon och sjöng sin nya låt ber en bön för en vecka sen snart. Det var helt sjutk rörarande.

Och just nu sitter jag och tittar på ett klipp om honom på kulturnyheterna. Han förlorade sin mamma när han fortfarande var ett barn själv, han bodde på gatan imellan åt för att han inte hade några pengar. Och nu, nu har han sjäv tagit sig uppåt. Nu är han en stor hiphop artist. Jag diggar honom väldigt mycket.

Jag är inne på hans blogg flera hundra gånger om dagen, jag har hans blogg som startsida på internett.

Jag lyssnar på hans musik varje gång jag sätter mig vid datorn. Jag är nog besatt. 


ps. idag kanske jag ska se beck filmen på bio.. Hoppas.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards