Alla inlägg under februari 2010

Av Linn - 1 februari 2010 17:16

Ja äntligen så är det en ny Månad. Dessvärre känns det inte någon skillnad, men huvudesaken är att det är en ny månad iaf.

Ja idag var min första dag på praktiken, det gick bra och så.
Det var väl inte något dröm jobb med tanke på att det fanns lite att göra, men det var bra ändå.

Både jag och Linda fick erbjudande om att sommarjobba där, så nu har jag lite beslutsångest. För jag kan ju inte vara 100 på att jag får fortsätta jobba där jag jobbar nu. Men jag tackar väl ja tills jag vet klart.

Bättre att ha 2 än inget lixom. Hehe.


Nej idag är det min lilla Jens födelsedag. Grattis till honom. =)

Ska ringa honom och säga grattis ännu en gång snart, om ett tag.


Idag känner jag mig på dåligt humör. Jag blir så irriterad faktiskt.

Alltid finns det någonting som inte passar,

och just nu verkar det vara jag som inte passar in i den perfekta välrden.

Eller har jag fel?

Hur som helst så orkar jag inte ens ta upp det ännu en gång.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards